Toon posts:

Bestanden na snelle format terugkrijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Jullie lezen aan de titel dat ik bestanden kwijt ben door format. Ik kon mijn pc vrijdag niet meer mijn pc opstarten, dus ik heb de cd voor fabrieksinstellingen eringestopt. Ik heb geen backup van mijn bestanden meer :'( . Ik heb de schijf gepationeerd (het verdelen) in een van 200 en eentje van 25 gb. op de schijf van 25 gb heb ik al mijn belangrijke data op gezet. Dit zijn gewoon bestanden die ik sinds augustus 2004 mee gewerkt heb, dus het bestanden waar ik echt aan gehecht ben.

Ik heb deze faq: OM FAQ / Beleid gelezen en de daar staande bestanden om bestanden terug te krijgen geinstalleerd en geprobeerd. Testdisk vond een miljoen bestanden terug maar heeft alle namen veranderd in een dergelijke zoals dit: f9775886.txt. Weten jullie een programma waarmee ik bestanden terug met originele bestandsnaam?

• carlino
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05-2024

carlino

GoT Mama

Undelete and Data Recovery Software
Get data back

dit zijn 2 van de programma's die ik zelf gebruik om data terug te halen.

18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!

Verwijderd

Topicstarter
carlino schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:35:
Undelete and Data Recovery Software
Get data back

dit zijn 2 van de programma's die ik zelf gebruik om data terug te halen.
Bedankt,

Ik heb met een ander prog al bijna mijn hele schijf vol teruggezocht, is het nu verstandig om deze te verwijderen? En dan ervoor zorgen dat er gezocht wordt?

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-02 23:29
Oei.

Regel 1: doe niks meer met de disk, en zeker niet een recoverypoging op dezelfde disk. Ben bang dat het er niet beter op gaat worden vanaf dit punt.

Hmm, beetje kortaf, maar in de FAQ staat goed uitgelegd wat te doen. In ieder geval direct stoppen met schrijfacties op die disk.

[ Voor 29% gewijzigd door DaCoTa op 08-01-2007 16:32 ]

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-02 11:13
Nope, je schijf NIET meer gebruiken.
Zoek op een andere PC naar de juiste tools en installeer ze dan pas op je eigen PC.
Ga geen andere dingen doen, recover je bestanden en brandt ze meteen op een DVD-tje :P

Verwijderd

Topicstarter
Het is te laat hoor ik :( is er toch nog een mogelijkheid :'( :'(
Pagina: 1