[UT2004] Spel draait niet meer soepel i.c.m. skype

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ey tweakers..

eerst liep alles soepel...skype en ut2004 gingen braaf samen. Reinstall in de kerstvakantie..en opeens loopt ut2004 niet meer soepel in combo met skype...wel zonder skype. Ik heb al aardig wat lopen googlen maar ik kom er niet uit of ik kan geen oplossing vinden.

Is dit een bekend probleem?

Alles draait op centrino 2,0 Ghz, windows XP..radeon mobility 9700 en 1 gig intern. Heb al dingen geprobeerd zoals skype opnieuw installeren maar dat hielp niet...

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Alle patches van Unreal geinstalleerd?
Welke versie van Skype gebruik je?
Wat heb je opnieuw geinstalleerd?

Graag wat meer info.

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:27
Titelfix. Ik mag aannemen dat je wel begrijpt dat dergelijke taal niet in een topictitel thuishoort? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Scuzzi mod, af en toe nemen de emoties de overhand...

Ik heb de laatste patches van UT2004 geinstalled en de laatste skype geinstalled en geherinstalled..nl V3.0.0.198

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:02
En is dat terwijl je online UT2004 speelt met Skype aan, of ook als je offline aan het spelen bent (tegen bots)? Als het dat eerste is zou je eens moeten kijken of je verbinding niet dichtslibt door Skype.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

Misschien te simpel gedacht hoor maar kun je Skype niet gewoon disablen indien je UT speelt ? Skypen en UT online tegelijk lijkt me niet vreemd dat daar problemen van komen.

editt Als het met de oude versie wel werkt probeer die dan eens opnieuw te installeren.

[ Voor 20% gewijzigd door under-world op 09-01-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mmm..met skype aan loopt ie offline wel redelijk soepel...zal dus idd aan de internetverbinding liggen.
Ik ga nu een oude versie van skype proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mmm..oude skype geinstalled (2.5 waarmee het werkte) en die op de poort van utorrent gezet..zonder uiteraard utorrent te draaien..en in UT2004 de optie: variabele netwerksnelheid uitgezet (zo heet ut ongeveer) en het liep allemaal wel wat soepeler maar nog niet helemaal...nog steeds raar dus..

nog enige tips?
Pagina: 1