Toon posts:

Slaapstand ofzo?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb een nieuwe voeding in m'n computer gezet. Nu als ik mijn computer aan zet, gaat hij aan maar het scherm gaat in slaapstand. De harde schijf hoor je ook niet draaien omdat hij denk ik niet verder gaat dan het bios.

Weet iemand wat het misschien kan zijn?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het kan erg veel dingen zijn. Geef dus even wat meer informatie. Eerste gok: Alle kabeltjes goed aangesloten? Krijgt alles wel stroom?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Duw eens op de 'aan' knop van je scherm?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 14:13
matige voeding ?, ga maar terug naar de winkel en ruil em om voor een nieuwe en kijk dan nog maar eens of het werkt

• -Arcane-
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
stekkertjes niet goed aangedrukt op bepaalde plaatsen, of stekkertjes vergeten? sommige mobo's hebben een extra stekkertje nodig.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door. Grote kans dat je pc niet eens doorboot en hij daarom geen beeld geeft.

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem weer helemaal uit elkaar gehaald, en weer in elkaar en dan doet hij het nog niet. Met m´n oude voeding doet hij het ook niet meer. Weet echt niet meer wat ik nu moet doen!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:08

3DDude

I void warranty's

probeer een van de bovenstaande reacties ?zit bijv je videokaart wel goed in het agp / pci-express bij hele oude dingen pci slot ?

hoe dan ook het kan van alles zijn.
dus als jij alles geprobeerd hebt vermeld je dat in je volgende post dan kunnen we verder kijken wat het mogelijke probleem zou kunnen zijn.

Be nice, You Assholes :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:37
Weet je zeker dat je alle voedingstekkers wel op je moederbord hebt aangesloten?

The devil is in the details.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Neem die even door ajb. Het lijkt nu alsof je nog weinig geprobeerd hebt en het is hier juist de bedoeling dat je eerst zelf aan de slag gaat voordat je een topic opent :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.