Toon posts:

[GBA:SP] Rare cartridge bij net gekocht spel*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik heb voor mijn dochtertje een gba sp gekocht met een spelletje, bij het spelletje zit een "max"cartridge die in het slot van de sp past. in de max past dan weer een memorykaart.
als ik de max in de sp doe kan ik data van de max naar een memorykaart schrijven. als ik de max in de sp doe staan er game gegevens in van nintendo dogs en mario c 64. is er iemand die mij kan uitleggen wat ik precies met de max kan doen?

bvd

Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/5434/afbeelding056gf0.jpg

Verwijderd

Het zou handig zijn als je vertelt wat voor 'spelletje' :)

Verwijderd

spelletje is een copie. Is het spel gekocht van een (web)winkel? Indien ja: nintendo inlichten, zij ruilen het normaal wel om voor een echt exemplaar bij wijze van dank voor de informatie.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het spelletje gekocht bij de marskramer, het betreft het spelletje "dogz" en in de box van het spelletje zat de max bijgeleverd. de game dogz is een origineel gba spel en de data van de games in de max zijn ds spelletjes.

toch net nog even met nintendo gebeld, die verwezen mij naar de helpdesk van de fabrikant van het spelletje, ubisoft. echter hun weten niks van de max af en waarom het in het spelletje erbij zit. ik moest maar even in de winkel vragen waar het voor was is hun antwoord. :? weer zon helegoede helpdesk......

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2007 16:17 ]

Verwijderd

Ik denk dat dit er niet in hoort.. Dit is een flashcard voor de nintendo ds denk ik.

Verwijderd

ach zo..Dan denk ik dat er iemand zijn flashkaart verloren is >:)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Titelfix + move naar SPV :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Het is een Action Replay MAX for GBA/DS, me dunkt. Soort van convertor waardoor je een memorycard in je GBA SP/DS kan steken en daar savegames mee op kan slaan :)

[ Voor 21% gewijzigd door Hahn op 09-01-2007 12:06 ]

The devil is in the details.

Pagina: 1