Ik heb rondgezocht en rondgevraagd op andere forums maar ik heb geen duidelijk antwoord kunnen krijgen. Ik weet dat als een voeding te weinig stroom kan leveren voor bijv. je videokaart dat je game crashed, of je computer spontaan herstart.
Nu komt mijn vraag:
Kan een beperkte voeding er ook voor zorgen dat je minder FPS in je games hebt?
Of is dit onzin en zou een beperkte voeding je game doen crashen, indien dit niet het geval is is dus je voeding gewoon goed?
Ik heb namelijk een XFX GeForce 7800GS Extreme met een IP4 3,2Ghz processor en de stock voeding (350Watt) en in de meeste games slechte prestaties...
Op verzoek specs:
IP4 3,2Ghz processor
XFX 7800GS Extreme
1GB werkgeheugen
Een goedkoop MSI mobo geleverd bij microstar pc
Ik heb 5032 3DMarks 2005
Klopt toch niks van?
Bijvoorbeeld in Battlefield 2142 heb ik alles op low (maar dan ook alles), res 800x600 en dan nog met 15-25 fps. FEAR daarentegen kon ik draaien met alles high, average fps 44.
Bedankt voor het lezen en hopelijk voor een (correct) antwoord
Nu komt mijn vraag:
Kan een beperkte voeding er ook voor zorgen dat je minder FPS in je games hebt?
Of is dit onzin en zou een beperkte voeding je game doen crashen, indien dit niet het geval is is dus je voeding gewoon goed?
Ik heb namelijk een XFX GeForce 7800GS Extreme met een IP4 3,2Ghz processor en de stock voeding (350Watt) en in de meeste games slechte prestaties...
Op verzoek specs:
IP4 3,2Ghz processor
XFX 7800GS Extreme
1GB werkgeheugen
Een goedkoop MSI mobo geleverd bij microstar pc
Ik heb 5032 3DMarks 2005
Bijvoorbeeld in Battlefield 2142 heb ik alles op low (maar dan ook alles), res 800x600 en dan nog met 15-25 fps. FEAR daarentegen kon ik draaien met alles high, average fps 44.
Bedankt voor het lezen en hopelijk voor een (correct) antwoord
[ Voor 20% gewijzigd door Jedi_Pimp op 08-01-2007 23:30 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990