Ik heb een Zyxel 6202HW-63c (voor mijn voormalige ISDN) in gebruik met een Tiscali adsl verbinding. De netwerkpoorten zijn defect. Telefonie werkt nog wel maar internetten niet meer. Ook de webpagina van het modem is niet of erg langzaam te benaderen. Alleen als het modem goed afgekoeld is lukt het voor een korte tijd. Het modem heb ik al een keer gereset maar heeft niet geholpen. Van Tiscali krijg ik een nieuw modem opgestuurd maar dat kan een paar weken duren (achterstand).
Mijn vraag is het volgende. Ik kan een 6202H-61c (voor analoge telefoonlijn ) van iemand overnemen. Op een advertentie heb ik gelezen dat iemand een modem geschikt voor analoge lijn geschikt kan maken voor een ISDN lijn middels een firmware update. Dus door de ISDN firmware te installeren op een 61c model. Uiteraard wel die van Tiscali. Heeft iemand hier eraving mee?
Ik hou me natuurlijk ook aanbevolen voor een tweedehands Zyxel 6202HW-63c
Mijn vraag is het volgende. Ik kan een 6202H-61c (voor analoge telefoonlijn ) van iemand overnemen. Op een advertentie heb ik gelezen dat iemand een modem geschikt voor analoge lijn geschikt kan maken voor een ISDN lijn middels een firmware update. Dus door de ISDN firmware te installeren op een 61c model. Uiteraard wel die van Tiscali. Heeft iemand hier eraving mee?
Ik hou me natuurlijk ook aanbevolen voor een tweedehands Zyxel 6202HW-63c