Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Post hier je Windows screenshots - Deel 1

Pagina: 1
Acties:
  • 378 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het waarom van dit topic

De topics voor Mac desktops en andere non-windows OS'en bestaan al een tijdje, maar ik ben nog nooit een windows desktops topic tegengekomen. Vandaar!

Regels

• Ga niet offtopic, dit is een screenshot draadje en niet een helpdesk/vragen draadje. Geen geflame of getroll over dat windows niet te customizen is etc.

• Het is sterk aangeraden om de volgende informatie over de inhoud van jouw screenshot te vermelden, om vragen van anderen die het topic verstoren te voorkomen. Geef ook de links waar de themes, iconset en achtergrond te halen zijn.

Het OS
Indien van toepassing, de Window Manager/Desktop Environment
Themes
Iconset
Achtergrond

• Maak a.u.b. 2 screenshots. 1 van je desktop in originele grootte en 1 preview daarvan. Deze preview is dus het screenshot alleen dan verkleind naar 560x420 pixels, middels een programma als gimp o.i.d. Vervolgens plaats je een plaatje van je preview in het topic en dat plaatje laat je linken naar het grote plaatje. Zodra men erop klikt krijgt men dus het origineel te zien.

Dit doe je op de volgende manier:
[url=URL_Orginele_plaatje_van_Desktop][img]URL_preview_plaatje[/img][/url]

• Elke post waarin een plaatje staat dat niet aan de preview eisen voldoet, wordt verwijderd, omdat het anders veel te veel bandbreedte kost, voor de mensen met een minder snelle internet verbinding. In het gunstigste geval, wordt je plaatje in een link omgezet door een moderator. In het ergste geval, wordt je post getrashed. Hier is geen discussie over mogelijk.

Themes

Om non-standard themes in windows te kunnen gebruiken moet er eerst een file gepatcht worden, dat is mogelijk door Uxtheme Multi-patcher 5.0 te downloaden en te draaien.

Theme-sites
Wallpapers

Een aanrader voor wallpapers en vele andere dingen is de website http://www.deviantart.com/.
Verder is http://www.socksoff.co.uk/ ook een goede site om je opweg te helpen.

Have fun en houd de boel ontopic!

Met dank aan F for Fragging

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Er was vroeger al een een topic als deze, maar omdat het vooral een opsomstopic werd, is het topic verplaatst naar de Huiskamer (besloten deel van GoT).

Wanneer je een topic als dit wilt, zou ik als ik jou was een topicje in LA (Lieve Adjes) aanmaken en een discussie op gang brengen over of dit topic in de HK thuishoort of hier.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

En wat verschilt dit topic van En hoe ziet jouw desktop eruit? Deel 43?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
aha, daar had ik niet naar gezocht...

dat topic voor windows was voor mijn tijd denk ik... En toegang tot de HK heb ik niet, althans niet dat ik weet

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Geen idee of je in de Huiskamer kan, maar daar loopt een draadje "Post hier je desktop". Daar worden zowel mac als windows desktops screens gepost :)

Edit: Spuit 11 :/

Naja, ik zal maar ff een ontopic reactie maken dan :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6bd14a153a107f6dd9b678c4610f6002/full.jpg
click voor groot

wallpaper hier

[ Voor 52% gewijzigd door Zerora op 08-01-2007 14:55 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 11:43

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Erg geinig: met webshots wordt je desktop af en toe gewijzigd, zit je niet telkens tegen dezelfde aan te kijken :)

Sign here against sigs

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga hem heel even sluiten voor overleg ivm bovenstaande redenen :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Na overleg is besloten dat we het op dit moment liever in de Tweakers Huiskamer laten staan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.