Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] 80GB prijzen bij 160GB item

Pagina: 1
Acties:

• Ilmar
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-11 20:01
Zit me al een tijdje te ergeren aan http://tweakers.net/price...SATA-II-8MB)-prijzen.html, hierbij zijn de goedkoopste prijzen voor een groot deel de 80GB versie. Heb al wel een keer de 80GB versie proberen toe te voegen, maar kreeg een mailtje dat'ie er al was. Nu zie ik dat hij toegevoegd is, misschien kunnen de prijzen dan ook naar de goede plek?

Verwijderd

Prijzen worden aangeleverd door de winkels zelf. Het lijkt erop dat een aantal winkels het onjuiste product hebben gekoppeld. Voor nu heb ik een aantal prijzen weggehaald die onjuist waren, maar na een synchronisatie is de kans groot dat ze er weer staan.

Van wat terugkomt zal even contact met de shop gezocht moeten worden. maar even afwachten wat blijft staan :)

Overigens kan je eenvoudig via het meldpunt foutieve prijzen aangeven, dan hoef je je in het vervolg geen tijden meer te ergeren ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nou... het meldpunt werkt ook niet altijd. Op pricewatch: Archos 604 Wifi , 30GB (USB 2.0, 54Mbps) heb ik bij de goedkoopste shop minimaal twee keer een melding ingedient dat hier een prijs van een goedkoper product gekoppeld is aan een duurder product. Deze staat er dus nog steeds (of weer). Zelfde soort geval als wat de TS heeft.

Of moet ik maar gewoon doorgaan met het melden van de foutieve prijs?

Verwijderd

Iedere melding wordt verwerkt, echter is het afhankelijk van de manier waarop een shop zijn database en synchronisatie geregeld heeft of de prijs gewoon weer terugkomt. Gezien de hoeveelheid prijzen en meldingen valt niet altijd gelijk op dat een shop de boel toch weer gesynchroniseerd heeft. Bij meer meldingen over eenzelfde product, valt het eerder op en kan de shop gecontacteerd worden. Dat het soms lijkt of er niets mee gedaan wordt komt dus met name door de synchronisatie, die naar ik meen tot 4x per dag plaats kan vinden.

Dus ja, het is altijd aan te raden onjuistheden te melden :)