She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Overigens denk ik dat het verstandigst is om te proberen een 4.0.3 mysql aan de gang te krijgen, hier de DB werkend op te krijgen en vervolgens te exporteren en in de nieuwe te importeren.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
In phpbb2 krijg ik een bericht dat hij een *.frm bestand niet kan laden/vinden terwijl de user rights wel goed staan. Is er geen manier waarop ik een dump kan maken van mijn oude mysql directory zodat ik deze vervolgens kan importeren?
Ik kan nergens iets van documentatie vinden over dit probleem, helaas.
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
dat geloof ik niet helemaalparadoXical schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:22:
In phpbb2 krijg ik een bericht dat hij een *.frm bestand niet kan laden/vinden terwijl de user rights wel goed staan. Is er geen manier waarop ik een dump kan maken van mijn oude mysql directory zodat ik deze vervolgens kan importeren?
Ik kan nergens iets van documentatie vinden over dit probleem, helaas.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
/old/var/mysql
Mijn nieuwe mysql versie staat in /var/bin/mysql
Nu werkt het kopieren van de database, maar dat is nogal een vieze methode waarbij veel fout kan gaan. Ik krijg hier en daar ook errors in mijn content. Is er de mogelijkheid dat ik met mijn nieuwe mysql install een dump maak van de oude dir, en deze vervolgens simpelweg upgrade naar de 5.x versie? Lukt me niet echt dit te vinden en helaas heb ik weinig tijd ivm afstuderen