ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
maar 't schijnt dus dat je der standaard staandertjes onder kan fixen..
www.vogels.nl ofzo daar staan ze en je heb tnog wat van die sites... maar vogels zijn imo verweg de mooiste..
ben ze van plan te bestellen, maar eerst even een financiele injectie nodig... heb zelf echter geen plopvrije maar zit in een flatje van 2 jaar oud en heb er geen last van...
vind ik de mooiste: http://www.vogels.nl/deta...D=35&ChildID=82&PlineId=0
vogels moet het natuurlijk zijn en niet vogles
[ Voor 16% gewijzigd door Sa1 op 08-01-2007 10:43 ]

Voor de E20 per paar hoef je het iig niet te laten.
[ Voor 16% gewijzigd door Janoz op 08-01-2007 11:07 ]
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Hmz... Kost dat geintje dan??? Ziet er wel mooi uit!Sa1 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:41:
HA! daar ben ik lang naar op zoek geweest :DDD
maar 't schijnt dus dat je der standaard staandertjes onder kan fixen..
www.vogels.nl ofzo daar staan ze en je heb tnog wat van die sites... maar vogels zijn imo verweg de mooiste..
ben ze van plan te bestellen, maar eerst even een financiele injectie nodig... heb zelf echter geen plopvrije maar zit in een flatje van 2 jaar oud en heb er geen last van...
vind ik de mooiste: http://www.vogels.nl/deta...D=35&ChildID=82&PlineId=0
edit:
vogels moet het natuurlijk zijn en niet vogles
ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline
Deze pootjes heb ik voor mijn stereo speakers! Zijn inderdaad wel mooi! Misschien dat ik eers een plankje op maat kan zagen die bevestigen op de pootjes en daarop weer de speakers schroeven... Ik bor liever niet in mijn (nieuwe) speakers....Janoz schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:05:
Ik heb mijn Z680 op pootjes van ikea gezet (deze). Ik heb nog wel gaatjes door de voetjes moeten boren, maar voor de rest ziet het er erg strak uit.
[afbeelding]
Voor de E20 per paar hoef je het iig niet te laten.
setje kost 85 euro geloof ik.. opzicht wel nette prijs... ook iets betrouwbaarder dan die van de ikea heb ik het ideeDutch_Baseline schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:12:
[...]
Hmz... Kost dat geintje dan??? Ziet er wel mooi uit!
alleen de bevestiging van de speakerstjes weet ik niet precies hoe dat gaat.... voor zover ik weet kan je die van vogels op verschillende manieren bevestigen, maar die speakers die hebben een schuine schroef misschien nog ff iets op verzinnen...
[ Voor 29% gewijzigd door Sa1 op 08-01-2007 11:50 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Captain Pervert op 08-01-2007 11:59 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
't oog wil ook wat... vind zelf die van vogels gewoon een stuk mooier, maar over smaak valt toch niet te twisten...Captain Pervert schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:58:
Vogels is 4x zo duur als Ikea. Kan ook wat meer kilo's dragen maar kom op, over wat voor speakers hebben we het? Haal die Ikea zooi. Stevig zat voor die speakertjes
De twee front speakers (center speaker trouwens ook) staan op die kast en dat is net effe te hoog naar mijn zin. De frontspeakers moeten eigenlijk wat lager vind ik. Aan de andere kan is dat misschien ook gewoon effe wennen... Voor de center speaker is de hoogte wel goed!
Ik heb ook niet in mijn nieuwe speakers geboord. Ik heb alleen twee extra gaatjes in het voetje van de speaker gemaakt zodat ik ze op elkaar kon schroeven. Ik zal er wel eens even een foto van maken.Dutch_Baseline schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:15:
[...]
Deze pootjes heb ik voor mijn stereo speakers! Zijn inderdaad wel mooi! Misschien dat ik eers een plankje op maat kan zagen die bevestigen op de pootjes en daarop weer de speakers schroeven... Ik bor liever niet in mijn (nieuwe) speakers....
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Ja graag! Alle tips zijn welkom! Heb nog geen keuze gemaak, duuuuuus.....Janoz schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:21:
[...]
Ik heb ook niet in mijn nieuwe speakers geboord. Ik heb alleen twee extra gaatjes in het voetje van de speaker gemaakt zodat ik ze op elkaar kon schroeven. Ik zal er wel eens even een foto van maken.
Een enorme kick, maar heb je misschien nog een fotootje?Janoz schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:21:
[...]
Ik heb ook niet in mijn nieuwe speakers geboord. Ik heb alleen twee extra gaatjes in het voetje van de speaker gemaakt zodat ik ze op elkaar kon schroeven. Ik zal er wel eens even een foto van maken.