Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 10:31
Is de N73 te gebruiken i.c.m. een CK-7W bluetooth carkit, via kabel of bluetooth? Heeft iemand dat al uitgeprobeerd?

Op de Nokiasite kan ik het niet echt vinden. Ik heb mijn vraag ook gesteld in het N73-topic, maar daar sneeuwt ie onder in het multimedia- en firmwaregeweld

Hier staat dat de N72 geschikt is:
http://www.pdashop.nl/pro...dvanced-carkit-ck-7w.html

Ook de N70 zou compatible moeten zijn, maar over de N73 niks te vinden

[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 08-01-2007 09:43 ]

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-11 00:16
Ja, de N73 is wel degelijk compatible met de CK-7W. Zowel via bluetooth als kabel (moet je wel een goede connector hebben).

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11 10:31
Ik heb nu een 6230i (-houder) maar ik heb hier gevonden dat Brodit een losse houder levert voor de CK-7W / N73 combi (dus met pop-port aansluiting)

Reden dat ik het vraag is omdat ik mijn carkit over laat bouwen in mijn nieuwe auto maar de N73 ws. pas over 3 weken krijg (en als ie dan niet compatible zou zijn dan zit dat ding er voor niks in)

Bij Nokia kan ik overigens niet zo'n losse houder vinden op de site?

edit: duh...als ik nu op Nokia kijk bij de compatible lijst van de CK-7W staat de N73 er ineens wel (op de plaats van de N70), als 4e genoemd, de N70 is nu 7e :z iemand zitten werken op zondag?

[ Voor 27% gewijzigd door Stefke op 08-01-2007 10:17 ]

Verwijderd

Solved :Y)

stefijn: probeer voortaan toch in het algemene topic je vragen te posten/kicken

Dit topic is gesloten.