Toon posts:

IIS 5.0 vs IIS 5.1 en NetworkStreams (.net)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

het is nogal moeilijk bepalen waar dit topic hoort. Ik heb namelijk een develop probleem, maar het lijkt te worden veroorzaakt door IIS.
Ik heb 2 testmachine's, een machine met Windows XP en IIS 5.1, en een machine met Windows 2000 Server en IIS 5.0.
Ik heb verder een zelf geschreven server applicatie die dmv Networkstreams via een asp pagina communiceert met een client.
Nu het probleem, de client <=> server communicatie gaat op de WinXP server perfect, maar niet op de windows 2000 server. Het enige verschil verder is dus eigenlijk IIS en het OS, aangezien het .net framework op elk OS gelijk hoort te zijn.
De client ontvangt XML, en als ik vanaf de W2K Server werk, krijg ik niet alle data binnen, stopt bij 1025 bytes als ik het naar schijf wegschrijf (vermoed dus 1024 bytes).
Waar kan dit probleem inzitten?
Werkwijze van applicatie:
1) Client doet XML verzoek aan ASP pagina.
2) ASP pagina maakt nieuw object aan van zelfgeschreven DLL (response en request object als referentie).
3) DLL stuurt verzoek door aan server applicatie.
4) Server applicatie antwoord aan DLL.
5) DLL stuurt antwoord (ook XML) door aan response object
5) Client ontvangt en verwerkt XML document.

Verwijderd

persoonlijk zie ik niet in waarom dit aan iis of win2k zou moeten liggen. Buiten dat, kunnen er andere rechten staan en heb je op xp met admin rechten lopen ontwikkelen en heb je die niet op win2k.

Sorry maar dit is gewoon te vaag en zover ik weet zijn er geen verschillen in w2k en xp's iis (behalve een aantal restricties in 5.1).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 12:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kickje,

ook op een W2k3 server loopt het spul goed, met IIS6 dus....