[Vista] partitebeheer maar dan goed?

Pagina: 1
Acties:

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

Topicstarter
ik ben nu aan het klooien met vista, maar ik probeer al 2 dagen een partitie van bijna 2 TB 10 gig te laten "terugschuiven" naar het begin van de schijf, er zat eerst een windows xp waar hij ook van boote, maar nu ik er een raptor in heb hangen is die niet meer nodig.

is er een programma "al" beschikbaar die in vista werken? want partitionmagic en kornuiten weigeren dienst.

o ja, de disk in kwestie is een dynamische.

en ja, google is mn vriend, maar na 2 dagen tevergeefs zoeken heb ik het maar opgegeven...

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

flippy.nl schreef op zondag 07 januari 2007 @ 23:55:
o ja, de disk in kwestie is een dynamische.
Dat maakt het lastig :/

Voordat je met bijvoorbeeld een bootable Partition Magic disk de schijf kan resizen zal je de schijf weer 'normaal' moeten maken.
Dat kan met bijvoorbeeld het programma Paragon Partition Manager. Maar ik weet niet of dat ook in Vista werkt.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

Topicstarter
Partition Manager geeft gezellig "unknown windows version" -O- :w

en partitionmagic wil niet via de bootable cd omdat ik geen floppydrive heb en die winPE op die cd moet en zal de drivers van de raidcontroller alleen slikken via de floppydrive...

kip - ei verhaal.

[ Voor 60% gewijzigd door flippy op 08-01-2007 01:52 ]

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dan heb je geen Vista WinPE, die kan daar namelijk goed mee omgaan :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters