[C#] Listview met linklabels

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• doak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Weet iemand of dit mogelijk is? Op google kan ik er niks over vinden. Het gaat om het volgende stukje code.

if (dr["Status"].ToString() == "Opgeslagen")
{
link.Text = dr["Status"].ToString();

item.SubItems.Add(En hier moet die dan de linklabel toevoegen wat niet kan);
}

• Fiander
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 12:35
Een listview is alleen in staat om wat text en een plaatje weer te geven,

er van uit gaande dat dat je bedoeling is,

if (dr["Status"].ToString() == "Opgeslagen")
{
item.SubItems.Add("Opgeslagen");
}

[ Voor 21% gewijzigd door Fiander op 07-01-2007 23:10 . Reden: beter geformuleerd ]

Deze sig is een manueel virus!! Als je dit leest heb je het. Mail dit bericht naar iedereen die je kent, en verwijder alle bestanden van je computer.

• doak
  • Niet online
Ik heb in me listview een Kolom genaamd Status. Waar de status dus Opgeslagen is wil ik op kunnen klikken en dan dit bericht kunnen bewerken. Ik zou niet weten hoe ik dit moet aanpakken.

• Fiander
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-05 12:35
zoeken op listview bij google,
http://msdn2.microsoft.co...ndows.forms.listview.aspx

lijkt mij dat je listview.labeledit op true moet zetten.

Deze sig is een manueel virus!! Als je dit leest heb je het. Mail dit bericht naar iedereen die je kent, en verwijder alle bestanden van je computer.

• doak
  • Niet online
Nee dat is het niet, net geprobeerd. Denk dat ik moet gaan werken met een datagridview

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Mja, zo werkt het hier niet in PRG; we verwachten hier een minimale inzet en we zijn hier niet om je aan het handje te houden. Je zult je probleem duidelijk (en voorzien van relevante code in [code] tags) moeten plaatsen, laten zien wat je al hebt geprobeerd, wat er niet werkt en waarom niet. Alleen roepen "ik wil dit" en "nee, dat werkt niet" is dus niet de bedoeling hier. Lees onze Programming Beleid Quickstart eens rustig door en probeer het dan gerust, met die informatie in je achterhoofd, opnieuw.

Tipje overigens: Waarom zou je dat met een linklabel willen doen? Je kunt toch het (item?)click event (of iets dergelijks) vangen en vanaf daar verder afhandelen?

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 08-01-2007 00:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.