[Flash] Tekst uit html in flash

Pagina: 1
Acties:

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een site en daar wil ik flash titels hebben, maar om nou voor elk hoofdstuk een ander flash bestand aan te maken is ook niet te doen.
Dus ik wil in de HTML code kunnen aangeven wat voor tekst in een flash object komt.

Maar hoe kan ik dit realiseren. Ik heb al het een en ander afgezocht, ik heb iets gelezen over fscommand daar kom alleen ik niet uit.
Volgens mij is dit hartikke simpel. Ik weet niet onwijs veel over deze dingen dus wie zou mij het begrijpbaar kunnen uitleggen.
Alvast bedankt :)

Hallo!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:44
Sifr is wat zij zoekt:
http://www.mikeindustries.com/sifr/

Je hebt wel het font in SWF nodig, maar hiervan zijn er veel online te vinden.

• Yoram
Onwijs bedankt _/-\o_ , moest wel ff klooien maar het is me gelukt. Je kan ook zelf je lettertypes maken enzo.

Hallo!

• Yoram
Nu zit ik met het probleem dat de achtergrond niet transparant is. Want ik heb die titel zeg maar over een achtergrond plaatje zitten. is al opgelost, ik had eerst de functie wmode gebruikt maar die maakte de hele titel transparant. Gewoon de volgorde van de functies veranderd en hij doet het.

[ Voor 38% gewijzigd door Yoram op 08-01-2007 00:29 ]

Hallo!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 17:53

Yoozer

minimoog

YoramScheer schreef op zondag 07 januari 2007 @ 22:27:
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een site en daar wil ik flash titels hebben, maar om nou voor elk hoofdstuk een ander flash bestand aan te maken is ook niet te doen.
Als het je alleen om een lettertype te doen is wat niet op de machine van je gebruiker te vinden is, zoek eens op sIFR. vkmag.com en GeenStijl.nl gebruiken dit volgens mij beiden.

teveel zooi, te weinig tijd

• Yoram
Yoozer schreef op maandag 08 januari 2007 @ 00:32:
[...]

Als het je alleen om een lettertype te doen is wat niet op de machine van je gebruiker te vinden is, zoek eens op sIFR. vkmag.com en GeenStijl.nl gebruiken dit volgens mij beiden.
Check een paar posts hoger
Het is allemaal al gelukt :)

Hallo!

Pagina: 1