Hotmail inlog probleem

Pagina: 1
Acties:

• patviev
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-07 21:37
Ik heb een probleem met inloggen op hotmail. Zodra ik de computer opstart kan ik eenmalig inloggen op hotmail, maar verbreek ik de sessie kan ik daarna niet meer inloggen op hotmail. Dan krijg ik de foutmelding "Kan de server niet vinden". Kan dan pas weer mijn email bekijken als ik mijn computer opnieuw opgestart heb.
Dit probleem heb ik met Internet Explorer, Firefox en Opera.
Operating system is Windows Xp

Als er iemand is die me kan helpen graag.

Alvast bedankt

Patrick

Verwijderd

wat heb je zelf al ondernomen om het probleem op te lossen?

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-07 11:53
patviev schreef op zondag 07 januari 2007 @ 20:01:
Ik heb een probleem met inloggen op hotmail. Zodra ik de computer opstart kan ik eenmalig inloggen op hotmail, maar verbreek ik de sessie kan ik daarna niet meer inloggen op hotmail. Dan krijg ik de foutmelding "Kan de server niet vinden". Kan dan pas weer mijn email bekijken als ik mijn computer opnieuw opgestart heb.
Dit probleem heb ik met Internet Explorer, Firefox en Opera.
Operating system is Windows Xp

Als er iemand is die me kan helpen graag.

Alvast bedankt

Patrick
Heb je dit probleem ook op een andere pc? Ik veronderstel van niet maar toch ff zeker weten dat het aan de pc ligt en niet aan een of andere "instelling".

[ Voor 8% gewijzigd door FragileM64 op 07-01-2007 20:12 ]

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• patviev
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-07 21:37
Heb dit probleem alleen op mijn pc, op de laptop heb ik geen problemen met hotmail.
Kon bij microsoft geen oplossing vinden maar misschien dat ik niet de juiste woorden gebruikte om op te zoeken.
Maak gebruik van windows firewall, dus daar kan het volgens mij ook niet echt aan liggen.

[ Voor 18% gewijzigd door patviev op 07-01-2007 21:18 ]