Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rjn87
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-01 22:10
Beste mensen,

Ik zit met een probleem waar ik veel over lees op verschillende forums, maar niemand weet de oplossing. Namelijk, mijn pc herkend mijn ipod niet meer.

Wanneer ik mijn Ipod aansluit op m'n pc krijg ik (in het ballonnetje rechts onderin) de volgende melding: "het usb-apparaat wordt niet herkend". (in engels: USB device not recognized)
Wanneer ik de ipod aansluit op m'n laptop zijn er geen problemen, dus het probleem ligt bij de pc zelf.

M'n pc ziet wel dat er een apparaat wordt aangesloten, maar hij ziet niet dat het een ipod is. Apple zelf lijkt er geen oplossing voor te hebben en ook op het forum van apple weet niemand een oplossing.
(zie bv. deze post http://discussions.apple.com/message.jspa?messageID=3756037)

Via google kwam ik op deze link: http://www.genesoc.com/node/405. Deze persoon heeft eigenlijk het zelfde probleem maar dan met zijn Ipod Nano. Maar de (nogal vage) oplossing waar deze persoon op komt, werkt ook niet bij mij.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Bij voorbaat dank,

Arjen

Verwijderd

in de devicemanager zie je volgens mij ook je ipod staan, als je daar nou is met de rechter muis op klikt (naar de eigenschappen gaat) en vervolgens de driver uninstalled

dan itunes opnieuw installeren (na deinstallatie..), mischien dat je dit is kan proberen?

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Jou probleem komt vrij vaak voor. Je zoekt echter in het verkeerde subforum van GoT. iPods horen namelijk thuis in Apple Talk. Daar hoort deze vraag dus ook thuis. Maar neem, voordat je deze vraag daar nog een keer stelt, de volgende zoekresultaten nog eens door:

zoeken naar 'ipod niet herkend' in Apple Talk
zoeken naar 'ipod niet herkent' in Apple Talk

Succes met het oplossen...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.