Ik heb vandaag een 30 dagen trial van NOD32 gedownload en geinstalleerd. Ik had verschillende reviews gelezen waarbij NOD32 erg goed uit de bus kwam (snel, licht en grondig). En aangezien ik met name licht en snel ook belangrijk vind, koos ik Nod. Na de uninstall van McAfee Virusscan 7.0 (ja een oudje ik weet het) en de install van Nod32, had ik geen internetverbinding meer. Alles gecheckt, zelfs handmatig nieuwe TCP/IP verbinding ingestelt (Winsocks verwijdert uit register op advies van Nod32 handleiding) nog steeds geen internet.
Toen Wanadoo helpdesk gebeld: "Nee meneer, Nod32 wordt niet ondersteunt. U kunt kiezen voor Norton of McAfee, anderen worden niet ondersteunt. Er wordt aan gewerkt."
Weet iemand hier iets van? Hebben mensen hier ook ervaring mee? Werkt bijvoorbeeld AVast wel? Dat was namelijk mijn tweede keus. Wel treurenswaardig dat Wanadoo (toch een grote provider) zoveel virusscanners niet ondersteunt...
Toen Wanadoo helpdesk gebeld: "Nee meneer, Nod32 wordt niet ondersteunt. U kunt kiezen voor Norton of McAfee, anderen worden niet ondersteunt. Er wordt aan gewerkt."
Weet iemand hier iets van? Hebben mensen hier ook ervaring mee? Werkt bijvoorbeeld AVast wel? Dat was namelijk mijn tweede keus. Wel treurenswaardig dat Wanadoo (toch een grote provider) zoveel virusscanners niet ondersteunt...