Een lange tijd terug heb ik hier een post gemaakt over m'n koeler. Ik weet namelijk niet of deze nou kapot is, of m'n voeding/moederbord. Ik sluit namelijk m'n koeler aan (Socket A) maar hij draaid niet. Enkele keer draaide hij weer paar seconden en daar valt hij weer uit. Mensen raadde mij aan om een converter te zoeken zodat ik m'n koeler kan aansluiten op een andere aansluiting (de powerkabeltje van de hdd). Ik heb in de buurt hier gezocht in verschillende computershops, tevergeefs. Ik heb daarna niks meer gedaan aan m'n computer. Nu zat ik even te kijken op webshops voor kabels. Op azerty.nl zag ik bvb deze:
OEM Kabel converter € 0,90 # molex naar 1 x molex, 1 x fdd

Akasa AK-CB423 € 3,39 # 4-Pin to 3-Pin Converter
Zalman ZM-MC1 € 2,07

Welke moet ik eigenlijk dan nemen? Ik heb vernomen dat de Zalman het moet lukken (CPU koeler aansluiten op normale powerkabeltje), maar wat kan je met die andere 2 doen? Het verschilt namelijk wel in prijs (en kwaliteit?). Die 2e kabeltje lijkt me zowiezo geen aansluiting voor me koeler (gezien foto) maar de foto is nogal klein en onduidelijk.
OEM Kabel converter € 0,90 # molex naar 1 x molex, 1 x fdd

Akasa AK-CB423 € 3,39 # 4-Pin to 3-Pin Converter
Zalman ZM-MC1 € 2,07

Welke moet ik eigenlijk dan nemen? Ik heb vernomen dat de Zalman het moet lukken (CPU koeler aansluiten op normale powerkabeltje), maar wat kan je met die andere 2 doen? Het verschilt namelijk wel in prijs (en kwaliteit?). Die 2e kabeltje lijkt me zowiezo geen aansluiting voor me koeler (gezien foto) maar de foto is nogal klein en onduidelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door BoyzNDaHood op 07-01-2007 18:21 ]