Toon posts:

PC Multimedia systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een kennis heb ik de opdracht gekregen voor hem een pc te bouwen. De eisen waren redelijk simpel:
- De pc moet minimaal 4 jaar meegaan
- Er moet eventueel Vista op gedraaid worden
- Zijn dochter moet er games (denk aan sims, rayman enz.) op kunnen spelen en blijven spelen
- Hij zelf moet kunnen internetten en office enzo. aangezien je dit op elke pc kunt is dit niet echt een eis.
- Pc mag niet meer dan 1.000 euros kosten
- Er moet een printer bij (voor simpele plaatjes in kleur)
- Alles nieuw (geen 2de hands) en in het zwart uitgevoerd.
- De monitor wil hij graag in 17inch. (vraag me niet waarom) hij wil wel een tft scherm (lijkt me duidelijk)
Voor de duidelijkheid ben ik dus van plan deze pc zelf de bouwen omdat je zo kosten bespaard op hem te laten bouwen, en je er precies in kan stoppen wat je nodig hebt in vergelijking met ik noem maar een compleet aldi systeem.
Nou heb ik met deze eisen een pc samengesteld bij Salland.

Behuizing Antec Behuizing Sonata Lifestyle II Zwart, 450 W, 1 X 120 Mm € 107,83Nou bij deze behuizing zit een goede voeding, Antec is een goed en betrouwbaar merk
en hij is ook lekker ruim en redelijk stil. En de prijs valt ook nog wel mee dus vandaar.

Processor Intel Core 2 Duo E6300 1.86 GHz, 1066 MHz, Boxed € 174,97 Nou omdat de pc vista moet kunnen draaien maar ook nog lang mee moet kunnen, heb ik gekozen
voor een E6300 conroe processor, heb lang zitten twijfelen of ik niet toch een E6400 zou nemen
maar omdat de eisen voor dit systeem vrij laag zullen zijn, en ik anders boven de 1.000 uit zou komen toch maar de 6300 genomen.

Videokaart Asus VGA GeForce EN7300GT Silent 256 MB € 82,00 Deze kaart is door een passieve koeling lekker stil, heeft genoeg geheugen voor de lagen eisen die eraan gesteld worden. En is van Asus wat in mijn ogen en ervaringen een goed merk is. Eerst had ik gekozen voor een 7600 GS silent maar aangezien er geen verschil is met deze (op de prijs na) toch maar deze gekozen.

Moederbord Asus Moederbord P5B € 121,50 Weer een Asus omdat ik hier heel goede ervaringen mee heb, en heel slechte met MSI dus kwam ik uit bij de p5b. Aangezien dit mobo alles nog gemakkelijk aan zal kunnen in de toekomst heb ik deze gekozen.

Monitor Samsung TFT 720N 17 Inch, 8 Ms, Geen Speakers, Zilver € 175,70
Samsung is volgens mij de beste als het om prijs/kwaliteit gaat dus vandaar dat ik een samsung genomen heb. Ik twijfel alleen nog tussen deze en de Samsung TFT SyncMaster 710N 17 Inch 169 euro, deze toch maar gekozen omdat hij een EDIT: Lagere responstijd van 8ms heeft, en niet heel veel duurder is. De goedkoper heeft 12ms. (wat denken jullie toch maar de goedkopere doen)

Geluidskaart Onboard € 0,00 Op het Asus mobo is al goed genoeg geluid aanwezig, dus gewoon de onboard.

Boxen Logitech Speakerset S200 2.1, Zwart / Zilver € 17,01 Dit zijn goedkope boxen van een redelijk goed merk, de subwoofer is 8 watt sterker dan de creative SB 380 concurent die ook nog eens iets duurder is. En ik kies voor een 2.1 omdat er maar weinig prijsverschil tussen een 2.0 en 2.1 zit, en je met een subwoofer toch net wat beter geluid hebt.

Muis Logitech Mouse RX300 Optical 3D PS/2 & USB, Zwart € 10,00 Deze is redelijk goedkoop en van een redelijk goed muizen merk. Verder natuurlijk een optische omdat laser toch nog net iets te duur is.

Toetenbord Logitech Keyboard UltraX Media USB, Zilver / Zwart, Qwerty € 16,79 Een mooi slank toetsenbord, wat eventueel nog vervangen kan worden door een ps/2 versie, maar zit er op de Asus p5b eigenlijk wel een ps/2 poort (misschien wel een domme vraag maar ja) Doe maar suggesties als je een andere hebt gevonden.

Voeding bij de kast € 0,00
Lijkt me duidelijk 450w is ruim voldoende

Printer Canon PIXMA IP1700 € 47,00
Canon is een geweldig merk als het om camera's gaat en ook als het om garantie afhandelingen gaat enzo. Verder is dit volgens mij een redelijke printer voor een lekker goedkope prijs. (de printsnelheden maken niet uit) en hij wil perse geen all in one dus vandaar.

Hardeschijf WD Caviar Special Edition 250 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300 € 71,00
Hier heb ik gekozen voor het op 1 na beste harde schijven merk Western Digital, omdat deze schijf 8 euro goedkoper is dan de seagate en ik met WD wel gewoon goede ervaring heb. S-ATA omdat dit niet zo'n zooi geeft en omdat er maar 1 IDE brug op het mobo zit die ik voor de DVD speler heb gereserveerd (en twee op 1 brug geeft soms wat problemen) en een s-ata is beter en sneller, en niet heel veel duurder.

DVD SPELER Asus DVD-E616 16 X, 48 X, IDE, Retail, Zwart € 17,01

Het maakt volgens mij bij de spelers helemaal niks uit welke je neemt ze zijn toch allemaal ongeveer even snel, en deze is goedkoop en heb ik zelf ook en hij bevalt gewoon goed.

DVD BRANDER Samsung DVD-RW SH-S183A Bulk, Zwart € 35,00
Hier voor 5 euro meer een S-ATA genomen zodat hij de airflow niet zo belemerd, en hij lekker snel blijft, Samsung omdat volgens een aantal reviews op o.a. Hardware.info als beste merk naar buiten komt.

diskette NEC 3,5 Inch Diskette Station Zwart € 11,00
tsja hij wil graag een diskette lezer dus vandaar een NEC genomen, maakt verder niet heel veel uit.

Geheugen Corsair TWIN2X 1024-5400C4 1024 MB, PC5400, 675 MHz, 4, € 100,00
Dit is gek genoeg het goedkoopste 1gb geheugen dat uit 2 kaartjes bestaat dat voor mij wel een eis is voor dual channel. En deze is goedkoper dan de Kingston variant, ern corsair is volgens mij nog beter ook dus vandaar.
Verzendskosten € 8,52
Tsja niks aan te doen.

Kabels Aansluitkabel USB 2.0 A-Male, USB 2.0 B-Male, Zwart, 1.80 M bulk € 2,34
Omdat cannon geen kabel meelevert (net als alle anderen) maar een zo goedkoop mogelijk kabeltje erbij genomen.

Totaal € 997,67
Ik blijf nog net onder de duizend euro, en dan heeft hij in mijn ogen gewoon een puik systeem wat Vista nog redelijk gemakkelijk aan zal kunnen en voor games als de Sims 2 en later 3 enzo... Nog gemakkelijk zal volstaan.

Als je nog aanvullingen of veranderingen hebt post ze maar zou ik zeggen, geef er aub wel een variant bij en zeg niet alleen maar dat onderdeel A niet goed is. Alles gaat volgens mij goed samen. En ik verwacht dan ook geen problemen bij het bouwen. Salland is volgens mij gewoon een goede web winkel. Al zijn de meningen in het shopsurvey wel erg verdeelt.
- Het meest twijfel ik dus nog bij de monitor
- En bij de videokaart
Als je info mist bij deze post, zeg het gerust ik zet het er zo bij.
Als iemand met een door mij gekozen onderdeel slechte ervaringen heeft hoor ik het graag.
En een vraagje zit er een ps/2 poort op het mobo ik weet dat dit meestal wel zo is maar toch voor de zekerheid.?

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025

Verwijderd

Topicstarter
2 ps/2 poorten...
Ok dankjewel....
EDIT:
Ik laat het denk ik toch maar bij het huidige toetsenbord het alternatief, is een classic die ik zelf ook ooit gehad heb en helemaal niet fijn vond. En voor die 6 euro...
Als iemand nog een alternatief weet hoor ik het graag

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 18:26 ]

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03-2025

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Het kan aan mij liggen hoor, maar ik ben er al 3 keer door heen gebladerd, maar ik zie toch écht geen monitor staan :S

Welke monitor heb je in gedachten?

www.koopeendroom.nl

Verwijderd

Topicstarter
hij staat er wel alleen ben ik vergeten hem vet te maken, kijk maar eens goed onder mobo :P

EDIT: Nu is hij wel vet

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 18:30 ]

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Je hebt 1 heel belangrijk puntje vergeten. Support. Houdt er rekening mee dat je ze 4 jaar zelf support moet gaan geven. Zorg dat alles in 1 winkel besteld wordt en laat de support via die winkel lopen. Waar je waarschijnlijk niet op zit te wachten is 1 keer in de week gevraagd worden om de pc weer te repareren. Dat is een paar weken nog wel te doen maar dan is de lol er al gauw vanaf.

Verwijderd

Topicstarter
@seth
Als ik de pc zelf bouw, geeft salland dan nog support voor als het hele kreng kapot gaat dan??
EDIT: Ik zal denk ik toch echt zelf moeten uitvinden wat er kapot is, en dat onderdeel dan terug sturen of niet?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 18:31 ]

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-01 11:35
ik zou een iets andere videokaart nemen een 7600GT en dan de sillent versie
moet er ook nog een windows licentie bij?

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik zelf ook aan zitten denken, maar deze is te duur als ik onder de 1.000 wil blijven, en denk ik ook wel redelijk overkill, kijk als je nou OBlivion op de hoogste res wil spelen dan heb je een 7600 GT nodig. Maar voor de sims op een gemiddelde kwaliteit denk ik niet toch?

De verschillen:
7300 GT silent 7600 GT silent
Type geheugen: DDR2 DDR3
GPU snelheid 400 MHz 560 MHz
Geheugen snelheid 800 MHz 1.4 GHz
Prijs: 82 euro 154 euro
Als het nog in het budget zou passen had ik het gedaan maar nu niet denk ik.
Ik had eerst een 7600 GS maar omdat er geen verschillen zijn met de 7300Gt (volgens de salland site)
Heb ik toch maar de 7300 GT genomen aangezien die goedkoper is.

Een windows licensie is nog niet nodig. Aangezien hij hem zo snel mogelijk wil. En Vista nog niet uit is.....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 18:37 ]

Verwijderd

Dan ga je met 70 euro over budget is dat een erg grote ramp dan..??

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-01 11:35

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Verwijderd

Topicstarter
@nezia

Nou nee valt wel mee, maar ik denk dat een 7600GT overkill is voor een simpelegamedenk je niet?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 18:30:
@seth
Als ik de pc zelf bouw, geeft salland dan nog support voor als het hele kreng kapot gaat dan??
EDIT: Ik zal denk ik toch echt zelf moeten uitvinden wat er kapot is, en dat onderdeel dan terug sturen of niet?
Nee, maar je hebt uiteraard wel garantie op het specifieke onderdeel dat kapot is gegaan. Je kunt er in ieder geval niet mee teruggaan met de melding "doetutniet". Je zult zelf moeten bepalen wat er aan de hand is, wat er stuk is, en daar garantie op aanvragen.
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 18:37:
Ja heb ik zelf ook aan zitten denken, maar deze is te duur als ik onder de 1.000 wil blijven, en denk ik ook wel redelijk overkill, kijk als je nou OBlivion op de hoogste res wil spelen dan heb je een 7600 GT nodig. Maar voor de sims op een gemiddelde kwaliteit denk ik niet toch?

De verschillen:
Ik had eerst een 7600 GS maar omdat er geen verschillen zijn met de 7300Gt (volgens de salland site)

Een windows licensie is nog niet nodig. Aangezien hij hem zo snel mogelijk wil. En Vista nog niet uit is.....
Ik heb voor mijn vriendin een pc gebouwd met een 7300GS videokaart, en die trekt games als The Sims 2 en SimCity 4000 makkelijk. De 7300GT zal dit al helemaal makkelijk kunnen. Helemaal omdat je niet op hoge resoluties gaat spelen met die 17" TFT. Als er ook toekomstige games gespeeld gaan worden is de 7600GS/GT misschien wel een betere keus. Maar voor The Sims 2 ed is de 7300GT voldoende. Je kunt ook nog in de toekomst eens bekijken of er een betere grafische kaart in moet. Opzich is het zonde om er een duurdere kaart in te zetten terwijl je er toch geen gebruik van maakt. In de toekomst kan deze eventueel gemakkelijk geuprade worden.

Verwijderd

je kan geld besparen (en dan mischien ergens anders in steken ) door die dvd speler er uit telaten en alleen een dvd brander te nemen .(heb ik ook en gaat goed)

Verwijderd

Topicstarter
ja dat dacht ik ook. (over een jaar of twee moet de 8800GS toch al redelijk betaalbaar zijn niet ? :P)
EDIT: Ja daar dacht ik zelf ook aan, alleen als je dan een hele cd (of dvd) naar een andere cd (dvd) wil kopieren moet je hem eerst rippen en dat is voor hem toch iets te ingewikkeld denk ik. En een besparing van 17 euro, is nou niet echt de moeite waard. (als het nou 50 euro was dan komen we ergens)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 18:48 ]

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:47

Theo

moederbord

Ik vind het een net systeem, alleen vind ik de kast met voeding nogal duur. Voor 50 euro heb je ook een Aopen kast met 350 watt voeding. 350 watt is voor je systeem ook zeer ruim voldoende.

Verder kun je overwegen om een losse cpu cooloer te nemen. Je wilt een stille pc (waarom anders een passief gekoelde videokaart?), en een Intel Boxed cooler past daar niet helemaal bij. Een Artic Freezer van 20 euro is een zeer stille en goede cooler.

Nu met WP, PV, EV en PC

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 18:46:
ja dat dacht ik ook. (over een jaar of twee moet de 8800GS toch al redelijk betaalbaar zijn niet ? :P)
Lijkt me wel ja. Wellicht dat ie over 2 jaar niet eens meer te krijgen is :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 18:46:
EDIT: Ja daar dacht ik zelf ook aan, alleen als je dan een hele cd (of dvd) naar een andere cd (dvd) wil kopieren moet je hem eerst rippen en dat is voor hem toch iets te ingewikkeld denk ik. En een besparing van 17 euro, is nou niet echt de moeite waard. (als het nou 50 euro was dan komen we ergens)
De trend bij de videokaarten de laatste jaren is dat ze niet meer echt goedkoper worden maar langzaam vervangen worden door de nieuwere modellen, dus helaas nee, ze worden ook later niet echt betaalbaarder :)

Verwijderd

Topicstarter
@ rod :p lijkt me sterk maar ja het kan altijd natuurlijk :P

@ Parab. Tsja daar heb je wel gelijk in ja, was ook meer als een grapje bedoelt :p
maar straks zal er ook wel een 8600 of een 8300 GT zijn die ook betaalbaar directX 10 ondersteunt.

@ strijkplank :p

Nu is 350 watt misschien nog krap voldoende maar als ik later de videokaart nog upgarde wordt het al iets te krap denk ik.
En ik heb zelf een AOPEN kast en ben er helemaal niet tevreden over. De voeding is erg lawaaierig
en er is weinig ruimte aangezien de harde schijven onder de cd spelers zitten kun je ze er bijna niet in krijgen zonder het mobo te beschadigen( de antec heeft daar een appart vak voor waar je ze heel goed in kwijt kan en je alle ruimte hebt).
Ook vind ik de inbouw mogelijkheden slecht (zoals het derde DVD speler raampje kun je niet eens iets inzetten want dan zit ie tegen het moederbord aan.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 18:55 ]

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-01 16:31
Niet veel op aan te merken, maar zou de 7600GS niet een goede optie zijn? Is 20 euro duurder, maar toch een stukje sneller dacht ik.

Qua moederbord kan je besparen met de MSI p965 Neo-F te nemen. Die is ongeveer 20 euro goedkoper. Voor dat geld zou ik dan de Seagate Barracuda nemen.

En is er niet een S-ATA versie van die DVD-speler?
Monitor Samsung TFT 720N 17 Inch, 8 Ms, Geen Speakers, Zilver € 175,70
Samsung is volgens mij de beste als het om prijs/kwaliteit gaat dus vandaar dat ik een samsung genomen heb. Ik twijfel alleen nog tussen deze en de Samsung TFT SyncMaster 710N 17 Inch 169 euro, deze toch maar gekozen omdat hij een hogere responstijd heeft, en niet heel veel duurder is.
Een hogere responsetijd is in principe alleen maar nadelig hoor ;) . Maar 8MS is goed genoeg.

Verwijderd

Topicstarter
nee klopt hij heeft een lagere responsetijd van 8ms de goedkopere heeft 12ms sorry.
Tsja ik ken een aantal mensen waarbij het msi bordje gelijk kapot ging of niet goedwerkte dus toch maar niet.

Nee er is geen s-ata versie van een dvd speler van welk merk dan ook volgens mij.
Maar is de Seagate nou echt zoveel beter dan een WD?

• Maarten-NForce
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-03-2025

Maarten-NForce

Swipe een tweedehands boot!

Aangezien je je systeem bij Salland koopt (Zou ik niet doen maar goed, ik beslis natuurlijk niet waar jij het liefste besteld ), moet je eens kijken naar de Palit 7300GT, deze is uitgerust met DDR3 en zit qua prestaties tussen de 7600GS en 7600GT in.

www.koopeendroom.nl

Verwijderd

Topicstarter
zal eens kijken. Maar waar zou jij dan bestellen?? En waarom geen Salland. (persoonlijk vind ik de website heel erg netjes en duidelijk, ook is hij een van de goedkoopste)

Verwijderd

Topicstarter
De palit is wel goedkoper, en is 200mhz sneller, maar niet passief gekoeld.
Heeft iemand ervaring met palit ik ken het verder helemaal niet en ik weet ok niet of deze betrouwbaar is...
Ook is de levertijd langer dan 10 dagen (is maar een klein detail maar toch)

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 18:37:

De verschillen:

Voor Oblivion op z'n hoogst heb je wel een 8800 nodig :P

Verwijderd

Topicstarter
nee hoor, ik ken iemand die oblivion op een 7600 gt draait op de hoogste resoluties

Verwijderd

hahaha oblivion op hoogste kwaliteit met een 7600GT :+ nog niet eens op gemiddeld denk ik.. Maar ik zou toch zeker voor de 7600GT silent gaan, dan kun je er in iedergaval langer mee vooruit dan met een 7300.. maar ik denk nog steeds geen 4 jaar hoor. Maarja keuze is aan jouw ;)

Verwijderd

@Kalten

"op de hoogste resolutie's" :P heeft hij een 5inch monitor ofzo met 150x110 ofzo ? :P :+

EDIT:
het is niet de bedoeling om je in de zeik te nemen ofzo hoor maar op 1280x1024 kun je echt niet alles op hoog zetten met een 7600Gt vriend....

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 23:56 ]

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Moeilijk he ontopic blijven |:(

@TS: Ik zou altijd even inspiratie opdoen bij de BBG.
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2007

[ Voor 72% gewijzigd door Kurios op 08-01-2007 16:38 ]

• moviehouse
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-08-2018
Is er trouwens niemand die het moederbord overkill vindt voor deze pc :? De p5b is duidelijk een high-end moederbord, neem bijv. een AsRock moederbordje van 70 euro o.i.d. zoals de ConRoeXFire-eSATA2.

En neem zoals eerder gezegd een AOpen behuizing met meegeleverde voeding van 350 watt, is meer dan genoeg.

En laat ook die dvd speler weg, hij gaat vast niet 24/7 on the fly zitten branden.

En hiermee kan je misschien een 19" widescreen Acer nemen, is zo hoog als een 17" alleen dan breder. En neem dan ook de 7600GS/GT om compleet vista ready te zijn :)

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
moviehouse schreef op maandag 08 januari 2007 @ 00:44:
Is er trouwens niemand die het moederbord overkill vindt voor deze pc :? De p5b is duidelijk een high-end moederbord, neem bijv. een AsRock moederbordje van 70 euro o.i.d. zoals de ConRoeXFire-eSATA2.
Zo high end is een p5b niet, het is een goed en stabiel bord. Maar veel functies heeft het niet. De 965 is ook een redelijk nieuwe/dure chipset

@kalten

Je zou ook naar een AMD systeem kunnen kijken. Amd is dan niet zo snel maar wel goedkoper, en omdat de eisen niet zo hoog zijn zou je het als alternatief kunnen nemen, en dan er misschien een 7600 bij? Het is maar een idee.

Verwijderd

Topicstarter
@moviehouse
Lees jij nou echt mijn argumenten niet ofzo, je doet nu net alsof je wat je schrijft allemaal zelf bedacht hebt maar dit is al gezegd, en als jij denkt dat de asrock een ok mobo is dan weet je niet waar je het over hebt. En overkill is de p5b zeker niet want hij is een van de goedkoopste (asus) p695 chipset mobo's....

@oblivion
Tsja ik zeg alleen maar wat ik gehoord heb hoor :P
Ik zal nog wel ff gaan kijken naar een beter videokaart...

• RoD
  • Niet online

RoD

Een P5B is zeker geen overkill. Het is juist een heel basic moederbordje.
En over Oblivion: Op Tom's Hardware staan uitgebreide benchmarks van Oblivion op verschillende resoluties en AA/AF en met een boel verschillende videokaarten. Ik zou deze dus even raadplegen voor informatie over de performance bij Oblivion.

Verwijderd

Topicstarter
ok is ook niet echt boeitend voor dit toppic

• moviehouse
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-08-2018
Natuurlijk lees ik je argumenten, waarom zou ik anders posten? Je kiest een Asus omdat je daar goede ervaringen mee hebt, en msi niet omdat je daar mindere mee hebt. En omdat je hij alles in de toekomst makkelijk aan zou kunnen, welk bord kan dat niet met pci-x en normale features? Echt geweldige maatstaven zijn het niet. En wat meer waardering mag misschien ook wel aangezien we je allemaal proberen te helpen. En waarom zou AsRock niet ok zijn? Het is geen overklokbordje, maar je mag wel verwachten dat ze stabiel zijn. Ik heb zelf een AsRock bordje met een 945g chipset, en deze zou geweldig geschikt zijn voor games.

Lees deze review maar eens.

Our two memory sensitive games show a continuing pattern with ASRock ConRoe945G-DVI motherboard performing extremely well at both memory settings in Quake 4 and Half-Life 2: Lost Coast. The board finished with top scores in Quake 4 and very good results in Lost Coast, although at DDR2-667 the board did not scale at the same rate as in the other games. The ASRock 945G board finished second in Serious Sam II where the NV 570 SLI outclassed the other boards in our last tests.

Zal vast heerlijk spelen ja, met een 7600GT...

[ Voor 31% gewijzigd door moviehouse op 08-01-2007 18:25 ]

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:40

The Executer

Lekker belangrijk!

Maarten-NForce schreef op zondag 07 januari 2007 @ 19:12:
Aangezien je je systeem bij Salland koopt (Zou ik niet doen maar goed, ik beslis natuurlijk niet waar jij het liefste besteld ), moet je eens kijken naar de Palit 7300GT, deze is uitgerust met DDR3 en zit qua prestaties tussen de 7600GS en 7600GT in.
Offtopic:

Ik wil niet zeiken, maar ik heb hier nog geen reactie op gezien. Zelf ben ik hier ook benieuwd naar, aangezien ik veel/vaak bestel bij salland.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Pagina: 1