Ik ben bezig met een windows applicatie. Ik heb nu een probleem waar ik niet uit kom.
Ik heb met zend studio een php file gemaakt die in een bestand schrijft. Dit werkt. nu heb ik daar een WSDL file van gemaakt.
Nu heb ik in microsoft visual C# express een windows applicatie gemaakt. dan wil ik gebruik maken van de php functie.
Het importeren van de wsdl file gaat prima. Hij vind netjes 1 functie.
in mijn c# functie doe ik dit.
compilen lukt perfect en mijn applicatie word gestart. Maar als ik op de button klik geeft hij een error. Hij geeft de volgende error.
Ik kom er niet meer uit. Ik doe helemaal geen Send. Ik snap niet waarom deze error komt. De functie is bekent. Compilen lukt wat kan er fout zijn
Ik zie het echt niet meer
Ik heb met zend studio een php file gemaakt die in een bestand schrijft. Dit werkt. nu heb ik daar een WSDL file van gemaakt.
Nu heb ik in microsoft visual C# express een windows applicatie gemaakt. dan wil ik gebruik maken van de php functie.
Het importeren van de wsdl file gaat prima. Hij vind netjes 1 functie.
in mijn c# functie doe ik dit.
code:
1
2
| webservice.wsdlService service = new webservice.wsdlService(); service.wsdlfunctie(); |
compilen lukt perfect en mijn applicatie word gestart. Maar als ik op de button klik geeft hij een error. Hij geeft de volgende error.
code:
1
2
| InvalidOperationException was unhandled; path property must be set befor calling the Send method |
Ik kom er niet meer uit. Ik doe helemaal geen Send. Ik snap niet waarom deze error komt. De functie is bekent. Compilen lukt wat kan er fout zijn
Ik zie het echt niet meer
Jochemmol