Toon posts:

beveiliging router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik heb net bij zus draadloos internet aangesloten. Maar nu nog de beveiling ik heb hier dus totaal geen verstand van wie kan mij helpen. het is een sitecom router. wanneer kies ik voor een wpa of een wep.
ik probeerde net een printscreen te maken en dat hierbij te voegen via paint maar ik kan het er niet bijvoegen.

als iemand kan vertellen hoe ik het erbij moet plakken dan zou het makkelijker praten zijn denk ik

ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt
maris woef007

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-03 16:24

WeirdEye

Eindbaas

Al verder gezocht, want dit lijkt me vrij standaart...

Verwijderd

RTFM?

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

zie de manual.

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-03 21:30

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

printscreen doe je gewoon met het knopje (prt sc) en dan pasten in paint. Dat opslaan en ergens hosten en dan met [img] tags hier posten. Plakken kan niet..

Bij WPA of WEP gewoon sleutel ingeven en die ook op de laptop invoeren..

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hiermee moet je er wel uitkomen denk ik? http://www.tekstenuitleg....loos_netwerk_beveiligen/1

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• TweakPino
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:34
FAQ

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal

dankzij je link is het me gelukt. dank je wel.
ik kon niet via het manual kon ik niets vinden en via FAQ stond net niet genoeg in.
en met dit soort dingen ben ik totaal niet bekend ik liet het voorheen altijd mijn vriend doen maar ja als het uit is moet je het zelf leren he. dus eerst bij mijn zus geprobeerd nu kan ik het ook bij mij zelf ;) maar jullie zijn altijd erg behulpzaam en dat vind ik erg fijn. Ik wou dat ik meer tijd had om hier meer in te verdiepen want ik vind het erg leuk.
allemaal bedankt ook namens mijn zus.
doegie
maris woef007
Pagina: 1