compaq armada m300 gaat raar aan

Pagina: 1
Acties:

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-01 02:14
hey tweakers,

ik heb van iemand een compaq armada m300 gekregen omdat hij kapot was. het probleem was zo:

er gaan wel lampjes branden maar voor de rest niks.

dus ik had zoiets van geef maar. toen ik de laptop thuis had heb ik hem gepakt om te gaan kijken. wat me opviel was dat wanneer je de stekker erin deed hij automatisch aanging (en dat hoort niet lijkt me). ik weet niet in me opkwam maar ik heb de laptop opgepakt en er mee op de tafel geslagen. toen ik de stekker er weer in stak zag ik weer mooi compaq in beeld. na ik hem door het uitknopje in te drukken weer uit heb gezet ging hij automatisch weer aan maar weer zoals eerst. dus ik weer slaan, en hij deed het weer. ik ben er ook achter gekomen dat als hij aanstaat en ik trek de stekker eruit dat ik hem dan gewoon weer 8 van de 10 keer weer kan aanzetten door de stekker er in te duwen (en anders moet ik weer slaan). ik heb het moederbord er al uit gehaald en alles nagekeken op losse contactjes enzo maar na 2 uur kijken zag ik nog niets. wie o wie weet waar dit aan kan liggen.

p.s ik kan niks met de cd-rom uittesten want die zit niet meer in de doc en je moet er zoon raar ding overschroeven om hem in de aansluiting te laten passen.

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• Speeddragon
subtiel schopje

• Speeddragon
en nog een schopje

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:20

gerhald

:P

hmm als je de baterij er uit haald en dan opstart want ik heb ook zo'n ding gehad m300 en die deed het op het laatst alleen als je de accu er uit was.

• FLOiAM
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-12-2025
Heb ook een m300, en geen van deze problemen komen mij bekend voor.
zal hem eens nakijken want hij ligt al een jaar onder bed te rotten 8)7

• Speeddragon
heb ik ook al geprobeerd (de accu eruit),, harde schijf bleek ook kapot te zijn en kreeg: disk controller failure enzo, en ThaGostino, bedankt dat je even wilt kijken:),, en als hij ligt te rotten wil ik hem mischien wel kopen:P

• FLOiAM
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-12-2025
geen vreemde kuren bij mij te bekennen
Pagina: 1