[Internet Explorer 7] Flash wilt niet installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TheGuest
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-01-2024

TheGuest

De enige echte

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een tijdje geleden alweer Internet Explorer 7 geïnstalleerd op een Windows XP Home bak en kreeg na een tijdje een berichtje dat er een update voor Flash beschikbaar was. Ik heb die geïnstalleerd maar bij elke pagina die ik nu bezoek krijg ik te zien dat Flash niet is geïnstalleerd en of ik die even wil installeren.

Ik krijg dus geen Flash animaties te zien en ik krijg het niet voor elkaar om Flash geïnstalleerd te krijgen. Ik heb verschillende oplossingen geprobeerd door middel van (un)installers (executables) van Adobe zelf tot opschoonprogrammaatjes en natuurlijk de installatie site bezoeken.

Flash is wel te installeren onder FireFox (en werkt daar ook perfect), maar ik wil dat het gewoon werkt onder Internet Explorer 7

Hoe los ik dit op?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer zijn beter op z'n plek in Client Software Algemeen - ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 00:15

Erikie

www.erikie.nl

ik heb dezelfde symtonen op m'n nieuwe pc & iexp 7. Sommige sites doen het wel, maar sites zoals cocacola.nl doen t weer niet (en mtv). Niet dat ik hier kom ofzo, maar ik moest wat inleveren voor mtv, maar die zijn dus totaal onbereikbaar zonder flash :S.

adobes site zegt zelf dat ik versie 9.0.28.0 (meest recente) heb geinstalleerd. Ook heb ik het geprobeert te uninstallen (met succes) en weer opnieuw te installeren. Weinig resultaat helaas.

traktor scratch!

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Ok. ik heb net iets verder dan mijn neusvleugels gekeken, en ik heb t weer werkend gekregen. :)

ga naar http://www.adobe.com/cfus...ase/index.cfm?id=tn_14157 voor uninstall progje. download je os versie, en nadat flash weg is, ff naar een site gaan met flash, en vervolgens weer flash 9 installeren. werkte bij mij in iedergeval. (vraag me niet waarom t stuk ging).

traktor scratch!

• TheGuest

TheGuest

De enige echte

Topicstarter
Zoals vermeld heb ik dat al geprobeerd zonder succes.

[ Voor 8% gewijzigd door TheGuest op 09-01-2007 17:11 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Werkt het ook niet op de macromedia site?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• TheGuest

TheGuest

De enige echte

Topicstarter
Nope, krijg geen flash te zien. Maakt niet uit hoevaak ik flash installeer.

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

heb je laatst soms macromedia studio 8 geinstalleerd? Daarna ging het bij mij namelijk fout

traktor scratch!

• TheGuest

TheGuest

De enige echte

Topicstarter
Nope, PC wordt alleen gebruikt om simpele office dingetjes mee te doen en te internetten middels een browser.

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-07 14:42
probeer dit is uit
Zo heb ik het een hele tijd geleden werkend gekregen. :)

• TheGuest

TheGuest

De enige echte

Topicstarter
Dat topic heb ik ook al eerder doorgenomen, zoals eerder vermeld krijg ik flash ook niet werkend met een aparte installer.

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-07 14:42
flash of shockwave add-on is toevallig niet gedisabled?
Heb je de instellingen van IE 7.0 al is gereset?

Dit lijken mss wel domme vraagjes maarja ..

• TheGuest

TheGuest

De enige echte

Topicstarter
Nee, heb ook IE 7 er helemaal af gegooid. Maar ook onder IE 6 hetzelfde gedoe... :'(
Pagina: 1