@home Zeer slecht de laatste tijd.

Pagina: 1
Acties:

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03:55
Bij mij in Groningen is het echt een drama de laatste tijd.. Ik kan totaal niet gamen meer online..pings van meer dan 400!!!!!!!!
daar kan ik helemaal niks mee pas na een uurtje of 24.00 lukt het enigzins..
Alleen in nederland is de snelheid goed daarbuiten is waardeloos meer mensen met dezelfde ervaring?? en misschien tips?
greetins mart

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja hier zijn de pings de laastste tijd ook niet meer zo goed als vpprheen.. met counterstrike heb ik nu vaak een ping van 150-250.. was eerder altijd 40-80 :( ook surfen gaat soms niet helemaal lekker..

maar hopelijk is het tijdelijk.. is wel es vaker dat het een paar week niet helemaal lekker loopt en dan weer een paar maanden goed :)

Verwijderd

Inderdaad :-(

Hiero vanuit Almelo. In het begin (november 2k) perfecto.. 300 kbyte/s geen uitzondering, nu (sinds deze week eigenlijk) slechte download-snelheden en ICQ die soms ff geen connectie meer heeft :-(..

Als het veel langer dan zal ik die helpdeks-trut ff belluh...

Verwijderd

Ik heb het ook gemerkt.
Wat me opvalt , is dat Groningen EN Drenthe op 1 node zitten en dat Friesland op 1 andere node zit.
Die Friezen hebben voor zover ik weet veel betere ping.
Zou dat het zijn?
Gewoon een simpele Bottleneck in Zwolle ?
(Heb btw Ag-nettools gebruikt om te tracen)

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Gewoon een simpele Bottleneck in Zwolle?
Daar lijkt 't wel op ja... de laatste tijd duurt de hop van Groningen naar Zwolle 's avonds 150-300ms... en dat is niet fijn. ;(

• MartNL
Erg fijn is het allemaal niet en op mailtjes krijg je gewoon geen antwoord, tenminste je word er afgescheept dat ze het druk hebben en dat je binnen 2 week???? antwoord krijgt.:r

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:47
Tis inderdaad ook in Emmen slecht de laatste tijd.. Ze zijn echt veel achteruit gegaan in korte tijd :(

Verwijderd

Heee!! Ik kom niet meer op ICQ en ook niet meer op MSN :-(

Verwijderd

idd te triest voor woorden dat @home de laatste tijd vandaar dat ik ook zo fanatiek reageer op alle @homo postings :) maar groningen en drenthe is echt zwaaaar brak ping > 300 ensow zit er over te denken de betaling es stop te zetten mischien dat ze dan luisteren :(

Verwijderd

jep ik zit hier in oldenzaal en zit met hetzelfde probleem het gaat een stukej trager als eeerst met alles internetten gaat trager en msn en icq laden doet soms raar

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

hier in Raalte heb ik dus precies hetzelfde

+ slechte downloadsnelheid :(

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:50

Wildfire

Joy to the world!

Wees blij dat je überhaupt nog kunt Counterstriken, ook als is je ping belabberd...

Ik kan helemaal niet meer Counterstriken omdat via @Home Tilburg blijkbaar geen connectie meer tot stand kan worden gebracht met de WON Authentication server... :( Hetgeen dus betekent dat ik onmogelijk aan multiplayer-games kan deelnemen...

En Unreal Tournament gaat ook al niet want die kan z'n master server niet vinden.

En al deze problemen zijn er sinds een week of twee geleden @Home een storing hier had... sinds die tijd zit ik op een ander subnet met een nieuw IP en gateway... Sinds die tijd dus problemen, kan bv. zonder proxy ook niet op Microsoft-sites komen...

Arghhhh!!!! Ik wil Counterstriken!!!!!!

Het is om te :'(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Ik in Goirle wil onderhand eens @home maar ik bel ze , mail ze, schrijf ze, bezoek ze maar kennelijk hebben ze niet echt intresse in nieuwe klanten :(

Wat een waardeloze service.. :r

En ik wil zo graag breedband.. :'(

Verwijderd

De downloadsnelheden zijn inderdaad gekelderd sinds begin januari. :(:(:(

Maar gelukkig zijn de pings nog altijd dik in orde, :):):) hier in de regio Den Bosch!!!

Nu moet ik ff afkloppen trouwens >:) want de vorige keer dat ik me tevreden toonde over @home kelderde mijn snelheid van 300k :7 naar 20k :'(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hier in Rosmalen (nou ja ik zit nu op school, boeiend ;)) is alles nog best wel aardig te doen... Gisteren nog 250 kb/sec een 'back-up' binnengehaald van een FTP. Pings zijn ook nog zoals ze horen, lekker laag.

Mij hoor je dus nog niet klagen.. Hoewel het wel eens beter is geweest (oh good old times, toen je gewoon de enige was in de wijk met kabel ;P).

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Leek, bij Groningen.

Ik heb slechte snelheid en een probleem waarbij downloads blijven hangen (ik kan dus geen enkel Napsternummer meer downloaden |:(

Ik denk dat ze een leger abbonee's hebben aangesloten zonder even te kijken naar hun capaciteiten :(
Kan haast niet anders.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• muts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-04-2022
het begint een beetje op UPC telijken daar bij @home ????

hier groningen soms zeer goed maar soms ook zeer kut !!!!

Verwijderd

Volgens 1 of andere @home bobo worden de probs in groningen en drenthe half maart opgelost..... Ik hoop et voor ze want ik wordt er op et ogenblik een beetje moe van |:(

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 11:56 schreef Nehnee het volgende:
Volgens 1 of andere @home bobo worden de probs in groningen en drenthe half maart opgelost..... Ik hoop et voor ze want ik wordt er op et ogenblik een beetje moe van |:(
Ik hoop dat ze Twente ook meteen meenemen, want het is weer om te :'(

• MartNL
half maart jezus dat duurt nog wel lang zeg.
:( maar goed als het maar gebeurt..
mischien is het een ideetje om gewoon zo lang de helft van de kosten te betalen?
aangezien @home hun BREEDBANDINTERNET verbinding ook niet meer bestaat.. tenminste niet hier in Groningen.

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 11:56 schreef Nehnee het volgende:
Jezus, zeur toch niet zo... Tering... Gathering of Zeikerds is weer terug hoor... :(

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Hmmz, hier in Paterswolde (vlak onder Groningen) is alles goed met @home. Met DAP haal ik meestal 350 K/s (ook om 8 uur 's avonds)
Die proxy in zwolle is idd wel brak. Dat is volgens mij een bottleneck, omdat iedereen in Friesland, Drenthe, Groningen en Overijssel daar gebruik van maakt. :(

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• MartNL
Jezus, zeur toch niet zo... Tering... Gathering of Zeikerds is weer terug hoor...

Hoezo zeur niet zo? Dan sla je deze topic toch over of misschien beter allemaal!!
Ik vind als ze breedbandinternet promoten en dan doen ze!! Dan moet je het ook krijgen..
ik betaal er 89gulden voor + 300 piek aansluitkosten is toch niet niks, en bij mij sucks het gewoon. ja downloaden gaat nog wel maar gamen vergeet het maar.. en daar heb ik nou juist @home voor genomen..ik heb het bijna een jaar en de laatste 3 mnd is het gewoon slecht!

En trouwens ik vind het lekker om af en toe een beetje te zeiken.. :z

Verwijderd

idd MART ik heb ook kabel om te gamen en als ik dan 's avonds een ping die 2 x zo hoog is als vroeger met mijn 56k6 baal ik daar van. Ow en ehh ik reageer alleen op een topic en daarom ben ik een zeikerd?? tsss :P

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 10:36
Heb precies dezelfde problemen met dat klote @homo in groningen.

Tot 14:00 is alles perfect, pings zijn rond de 20-30 ms.

daarna gaat het steeds verder achteruit en tegen 18:00 zit ik op een pingtijd van rond de 400 ms.

De enige die in die tijd een zeer goeie ping heeft <25 ms is de gateway zelf:
213.51.144.1(probeer het maar en post je resultaten bij pings rond 8 uur)

Helpdesk is absoluut onbereikbaar, of je wordt afgesloten of je zit eeuwen in de rij. Ik heb de telefoon nu naast mij ligge en op de display staat:

1:25:00 1 1/2 uur dus. Ik heb talrijke berichten voor een paar weken achtergelaten(ik zou worden teruggebeld) en helemaal niks teruggekregen. Fuck @home en die klote service. Ze waren goed en nu is hun helpdesk nog erger dan UPC en die had een kuthelpdesk.

Maar ik leg het probleem bij die kutregering, in plaats van die kabel open te gooien worden de consumenten keihard in de kont geneukt door bedrijven die geen verstand hebben van wat ze doen en die de klanten met meer ellende opzadelen dan ze aankunnen.

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 10:36
Inmiddels 1:55:00 en nog steeds niet geholpen door de "helpdesk".

Weet iemand waar die helpdesk is? Ik ben van plan om daarheen te gaan en effe rotzooi te schoppen(echt waar) en als iemand mee wil dan is die welkom.

Alleen ik moet die adres hebben dus.

• MartNL
Ik weet niet waar het adres is..
Ergens in Amsterdam geloof ik..

ALs je langer dan een 1 uur moet wachten (helpdesk)kan je volgens mij beter overnieuw beginnen.dan hebben ze je eruit gegooid of zo denk ik. Of is het nog gelukt iemand aan de lijn te krijgen?

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

kmoet zeggen hierzo (enschede) heb niet echt last dervan... tenminste het downloaden... kheb zo 500 kb/s te pakkne 800 is ook geen uitzondering, alleen m'n ping beetje heel erg schommelend 40/350 ofso :(

bij me ouders heb ik chello das toch wel ff 13284751324 x slechter! dus ik ben allang blij dat ik nog kan internetten :)

ik zag twee beren fout parkeren....

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

800 kilobyte/sec is bij @Home onmogelijk. @Home heeft een downloadcap van 3.6 mbps (tegen de 500 kilobyte/sec)

@Home zegt zelf trouwens dat je erg veel geluk hebt als je meer dan 300 kilobyte/sec haalt.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:25

Destruction

(ex-)Automonteur

mijn verbinding ligt er ook regelmatig uit , k*nkerlijers , als de zooi draaid moeten ze ervan af blijven ! , maar nee... en dan werkt het niet meer ...

heb net nog naar die lui gebeld , en gevraagd waarom email al 3 mnd niet meer werkt ( geluikkig heb ik me eigen adres , check profile !) zeggen ze dat ik de boel dan fout heb staan , ik zeg " jullie mailserver is pop3 mail.home.nl ? hij : ja .
ik : uitgaande mail is ook mail.home.nl ?
hij: ja , hmmmmz
ik : tja , dan zal het niet aan mij liggen he ?
hij : hmmz , ff wachten.....

heb toen 5 min. niks meer gehoord , en opgehangen .

klootzakken :(

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

ik heb 1 mb per sec. gehaald gvd! tenminste dat gaf du mtr aan. als ik aan het multithearden ben heb ik dus echt zo de 800 kb/s te pakken!
Op donderdag 08 februari 2001 13:43 schreef Brian Dickens het volgende:
800 kilobyte/sec is bij @Home onmogelijk. @Home heeft een downloadcap van 3.6 mbps (tegen de 500 kilobyte/sec)

@Home zegt zelf trouwens dat je erg veel geluk hebt als je meer dan 300 kilobyte/sec haalt.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Kaspur, ik heb onlangs zelf nog aan @Home gevraagd wat hun maximale snelheden waren. Download zou dat 3.6 megabit per seconde zijn en dat is dus 460.8 kilobyte/sec.

Ik heb geleerd om niet al teveel op de weergegeven snelheden in proggies als DU-Meter te letten, want maar al te vaak kloppen ze niet en geven ze of een te lage snelheid aan of een te hoge.

Het is mij met DAP ook wel eens gelukt om 600 kilobyte/sec te zien, maar dat klopte dus echt niet (gezien de grootte van het bestand en de tijd waarin het gedownload werd).

• MartNL
Wat voor snelheid ik vandaag weer heb :(
Mijn ping naar de demon counterstrike server
is 850?? wtf!! mijn laagste ping met gamespy is 451 dat is helemaal niks..
Gelukkig was het vandaag lekker weer in Groningen toch nog een beetje blij..
:)
Mart

Verwijderd

Ik denk dat de vertraging ook komt omdat
1: steeds meer mensen aan gaan sluiten
2: steeds meer gebieden aangesloten kunnen worden (zoals hier in Liempde, tussen eindhoven en den bosch)

Ik w8 met goede moed af :)

Verwijderd

Ehhm, ik heb toch wel eens een half uur lang tegen 600K aan zitten staren. Dat is geen spike meer hoor.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:25

Destruction

(ex-)Automonteur

@home heeft gemeld voorlopig geen nieuwe gebruikers meer aan te sluiten voordat alles goed draaid . nou , dat zal nog wel een tijdje duren...... :(

kabel = 1.2KB/sec downloadsnelheid + regelmatig er gewoon afgedonderd worden :r

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

ja mijn ping is met Cssen ook vaak >130.
wij hebben dan wel een 2e IP erbij gevraagd, dus misschien ligt het deels daaraan. waar ik me meer aan stoor is de slome download's van servers. zonder programma's als DAP is het echt om te janken!

Verwijderd

:):):)Goed nieuws hiero!!!:):):)

Vanmorgen was het nog traag (net als de afgelopen maand), maar nu is alles weer okidoki.:)

Ze hebben iets gerepareerd, en nog wel op ZONDAG ook. Mijn downloads zijn weer op het oude niveau: 350 kbps. :9~

Zijn er meer mensen die licht in de duisternis zien?

• Exterazzo
  • Laatst online: 21:23

Exterazzo

Qeasy

Tilburg nog steeds geen probs :)

Audentia

• Unique
  • Laatst online: 10-05-2025
@home hiero in kerkrade (zuid oost limburg) rewld nog steeds,

Met downloaden haal je snel 400 a 500 KB/sec
En de pings zijn overdag meestal zo rond de 40 en 50.

Alleen savonds willen ze nog wel eens naar 80~100 springen. Maar dat ligt meer aan demon(of heel nederland) dan aan @home.
(is trouwens de laatste tijd weer iets verbeterd, nu om 12 uur heb ik 39~45 ping bij demon cs servers :9 )

Wat ik zo hoor over chello: it sux ass. :r
Soms heeft chello wel wat betere pings... maarja het is maar waar je je prioriteiten legt.. pings of d/l snelheid :P

grtx

• MartNL
Mijn ping naar de demon cs server!
Niet echte super of zo maar in iedergeval mag ik meedoen :)
Dat is al heel wat!
Mart (Groningen)

C:\WINDOWS>ping 195.11.243.34

Pingen naar 195.11.243.34 met 32 byte gegevens:

Antwoord van 195.11.243.34: bytes=32 time=159ms TTL=248
Antwoord van 195.11.243.34: bytes=32 time=167ms TTL=248
Antwoord van 195.11.243.34: bytes=32 time=178ms TTL=248
Antwoord van 195.11.243.34: bytes=32 time=189ms TTL=248

Pingstatistieken voor 195.11.243.34:
Packets: verzonden = 4, ontvangen = 4, kwijtgeraakt = 0 (0% verlies)
Retourtijd bij benadering in milliseconden:
Minimum = 159ms, Maximum = 189ms, Gemiddeld = 173ms

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 04-07 16:34
C:\>ping quake.xs4all.nl

Pingen naar gamezz.xs4all.nl [194.109.6.220] met 32 byte ge

Antwoord van 194.109.6.220: bytes=32 tijd=30 ms TTL=59
Antwoord van 194.109.6.220: bytes=32 tijd=20 ms TTL=59

Ping-statistieken voor 194.109.6.220:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0 (
Retourtijd bij benadering in milliseconden:
Minimum = 20 ms, Maximum = 30 ms, Gemiddeld = 27 ms

@home loopt toch best lekker bij mij >:)
aleen doet de mail server soms wel eens raar

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Kijk anders eens op http://members.home.nl/gebruikers en dan op logboek... hier staan meer van dit soort :r verhalen

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

ik krijg 23 februari 2001 een kabel aansluiting via @home
ik ben benieuwd hoe het hier in boxtel / Noord Brabant zal draaien
iemand hier al bekend mee
boxtel of omgeving?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Op maandag 12 februari 2001 15:46 schreef enigma het volgende:
ik krijg 23 februari 2001 een kabel aansluiting via @home
ik ben benieuwd hoe het hier in boxtel / Noord Brabant zal draaien
iemand hier al bekend mee
boxtel of omgeving?
Ik woon in regio Den Bosch, en ik ga ervan uit dat Boxtel via Den Bosch gaat. In dat geval ben je redelijk uit.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Hmm om een of andere reden zit mijn upload vast op 6,6 kb/sec de laatste dagen... Hebben meer hierlast van????

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

ok... ging ik vorige week nog lekker.. nu is het HELEMAAL KUT!
3x platgelegen vant weekend.... :(
beetje jammer essent, kheb thuis chello en het gaat BEHOORLIJK die kant op :(

Pagina: 1