Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 15:54:
[...]
Nee hoor, dat is alleen voor IE verkeer.
Als je een proxy gebruikt moet je voor elke app instellen dat er een proxy is.
TS vraagt of er een "afvanger" is die dat voor alle pakketjes doet die bestemd zijn voor het internet.
Inderdaad. Het is namelijk als volgt. Ik wil als gamer zijnde mijn Xbox 360 verbinden met het Live netwerk. Maar, het probleem is, ik heb geen router. En toch moet de Xbox 360 via een proxy verlopen om verbinding te kunnen krijgen. Mijn Xbox 360 is via mijn pc, met twee netwerk kaarten verbonden aan het internet. Via de PC kan ik wel surfen op het internet, aangezien dat bij bijvoorbeeld Firefox in te stellen is. Maar ik wil dus kunnen "Liven". De architectuur die ik in gedachte had is als volgt:
De PC staat altijd aan. Als ik wil gamen op Live, zet ik mijn Xbox aan, die via mijn PC verbonden is. De PC routerd het verkeer van mijn Xbox via de proxy naar buiten, zodat ik online kan gamen...
Maar, op de Xbox 360 is dit niet in te stellen, en hij is ook niet omgebouwd, dit wil ik niet ivm garantie en risico ivm Live abo.
ff_tweake schreef op zondag 07 januari 2007 @ 15:48:
Dat moet met winroute wel kunnen. Het nadeel is dat je dan het internetverkeer via een aparte pc moet laten gaan.
Edit: wat ik bedoel en jij kunt gebruiken is een transparante proxy, dus vanaf de applicatie gezien een 'onzichtbare proxy'.
Ja, maar ik heb geen aparte PC, alleen die router pc, zou dat werken? Kort gezegd, internet komt binnen op de pc, en gaat daarna door naar de Xbox 360.