Op externe hardeschijf wordt map i386 aangemaakt

Pagina: 1
Acties:
  • 1.305 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BlackHawkDesign
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-02 08:09
hey,

IK heb nu al een paar maanden een extenre harde schijf. Alles doet het voor de rest goed. Echter toen ik hem laatst weerr aanzetten stond er een vremde map bij met een zootje cijfers en letters. Daarin stond een map i386 die niet toegangelijk is.

Alleen die map is niet te verwijderen. Ik irriteerde me al een tijdje aan die map maar tot vandaag er weer een map is bijgekomen met weer dat i386 erin met hetzelfde verhaal.

Vraag1: hoe komen die mappen daar
Vraag2: hoe krijg ik ze weg

Weet niet of jullie hier wat aan hebben, maar ik gebruik em vooral op xp computers. en dan met name pro. Ik heb zelf al wat af gegoogled, maar i386 lijkt wel een soort van systeemmap voor Intel, maar ik heb een amd.

alvast bedankt :+

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik dat zo lees lijkt het erop dat het een directory is waar windows z'n systeem files (van bijv automatische updates) neerzet. De i386 directory is namelijk gewoon een directory van windows (en heeft totaal niets met intel of AMD te maken).

• BlackHawkDesign
emm dat verklaard idd wel wat, want ik heb service pack 2 erop staan op die schijf. Die voer ik altijd gelijk uit nadat ik een pc heb geinstalleerd. Hoef ik hem niet elke keer te downloaden. Kennelijk gaat het verwijder proces dus niet goed.

• Drareg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06-2025
Windows service packs pakken meestal uit naar de schijf met de meeste vrije ruimte (in dit geval jouw externe schijf).
De map zou na een reboot van het systeem gewoon te verwijderen moeten zijn.
Je zou ook nog kunnen proberen om ownership van die directory te nemen en vervolgens nogmaals proberen om hem weg te gooien.

• BlackHawkDesign
aha, daar zat ik ook al aan te denken maar was vergeten hoe ik dit moest doen. Ik heb gewoon me livecd erin geknald en via die live cd het eraf weten te krijgen. Ik vond het alleen eerst een beetje vreemd omdat het op me externe harde schijf was waar geen windows op draaide, maar dat van die windows update verklaarde veel.

Bedankt mensen :)