Toon posts:

Office 2007 installeren over Office 2003?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.418 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai op dit moment office 2003 en heb office 2007 gekocht.

Kan ik office 2007 over 2003 heenzetten of is het misschien verstandiger / beter eerst office 2003 te verwijderen?

• Leviathan_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-07 10:37
Je kan office 2007 zelfs naast 2003 installeren.
Als je de installatie van 2007 start is dat 1 van de 3 opties.

AMD Athlon 64 3500+ Venice | DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D | 2x Corsair CMX512R-3200C2 | Sapphire X800 GT 256MB DDR3

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 11:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als je de setup van Office 2007 start geeft deze de optie om alle voorgaande versies van Office eerst te verwijderen. :) Had je toch zelf ook wel kunnen proberen niet? ;)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt.

had het inderdaad ook kunnen proberen, ik was alleen een beetje bang dat ik verkeerds zou doen waardoor ik bijv mijn e-mail verneukte

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:43

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Is er ook een manier om office 2007 over de beta2 TR te installeren? Bij de installatie wordt dit namelijk geweigerd!

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Hallo allemaal,

Ik heb ook office 2007 geinstalleerd over 2003 heen. Werkt allemaal goed. Alleen ik snap niet waarom er op windows update nog steeds Office 2003 word weer gegeven.

Is het zo dat de updates voor 2007 er nog nietzijn, laat staan dat windows / office of microsoft update deze versie kan herkennen.

Natuurlijk zullen er geen updates enzo zijn, maar toch vreemd dat ie bij

http://update.microsoft.c...ate/v6/default.aspx?ln=nl

geen office 2007 (product) laat zien. Maar 2003.

Nog geen idee wat ie zou doen als ik er alleen 2007 op zet en 2003 er af zou halen.

Zijn meer mensen dit opgevallen ? of doe ik iets verkeerd.

De office update zelf werkt wel van de ofice site, maar ja dan kan ik niet checken of ie wel 2007 ziet.

• maartn
Mijn conclusie van de Office 2007 test :

Er is een verbetering, maar of dit opweegt tegen wat je met 2003 ook kan.

De ribben is wennen, maar zal op den duur wel beter werken en wie weet ook sneller.
Standaard staat Clear Type aan, goede zet van MS voor mensen met een LCD scherm, hoewel het er
op CRT niet echt uit ziet.
De werkruimte in word is me iets te klein geworden t.o.z. van Word 2003. Daar kan je de hele menu balk werkelijk onzichtbaar maken.
Alhoewel de ribben ook te minimaliseren is natuurlijk.

Dan het belangrijkste deel --> Outlook 2007.

Wat valt mij op ? Dat er ineens een gele kleur is gebruikt bij het Outlook vandaag. Dit is persoonlijk maar het is mij te vel, 2003 was grijs en rustiger voor mijn ogen.

Ik vind de optie van contact cards wel leuk, je ziet nu meteen de foto van de persoon in de contacten personen lijst. Dit is een leuke verbetering maar nog steeds voegt het niet meer toe dan ik al had met 2003.

Al die zoek opties worden mij ook te veel. MS [probeert bijna bij elke office deel een zoek systeem te installeteren, alsof iedereen zo'b rommel op ze pc heeft ? Nou ik niet! Ik heb alles netjes op orde en nooit een zoek systeem nodig. Heeft gewoon te maken met netjes werken!

Dus dat direct search is voor mij storend, voor zaken mensen met veel email opslag wellicht handig. Het is alleen niet weg te halen die popup, dus irritant.

En dan puur de test of Outlook 2007 wil werken met Hotmail / Live.

Antwoord is nee, niet meer of nog niet.

Iedereen weet dat de enige manier om via Outlook je mail te lezen is FreePoPs gebruiken op port 2000. En zenden met je mail settings van je eigen ISP.
Werkt altijd goed.

Dit werkt ook wel in 2007, alleen laat hij bij mij nooit meer de inbox zien. Ik zie dus geen fouten maar ik zie ook niet dat alle mails binnen zijn.
Na en uur was ik dat geklooi zat.

Maar dit kan wel liggen aan de LUA versie van FreePOPs.

Hoe dan ook of het 500 euro waard is? Ik heb 2003 en ik moet zeggen dat ik daar 100% tevreden mee ben.

Groetjes en succes met testen!

P.s. waarom Office 2007 niet zichtbaar is in Micorsoft Update ? Ligt denk ik er aan omdat 2007 nog niet is uitgebracht dus niet in de scan van Updates bij Microsoft zit.

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:08
Lt. Marx schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 00:12:
Is er ook een manier om office 2007 over de beta2 TR te installeren? Bij de installatie wordt dit namelijk geweigerd!
Gewoon verwijderen en installeren. Instellingen en mail bleven bij mij allemaal bewaard.

Verwijderd

die search popup zou je weg kunnen halen met de stappen die hier beschreven worden.

• maartn
Bedankt wilhelmstroker !

Handig :)
Pagina: 1