Toon posts:

Welke van deze 3 laptop moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeden middag,

Ik wil een laptop gaan kopen met de prijs klasse rond de 800/850..
Nu heb ik gekeken op het internet en daar vond ik een 3-tal laptop's.
Maar aangezien ik niet alles afweet van processoren en wat nu precies
het beste is, wilde k vragen of jullie hier eventjes naar willen kijken.

Zouden jullie dan het nummer (laptop1, laptop2, laptop3) willen posten,
en daar achter wat het beste is aan die laptop.

Alvast bedankt!

http://www.webpic.nl/laptop1.jpg
http://www.webpic.nl/laptop2.jpg
http://www.webpic.nl/laptop3.jpg

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eh, is dit een prijsvergelijkinswebsite? Zet svp de specificaties gewoon hier neer, en geef een onderbouwing waarom je die laptops kiest. Geef aan wat je met de laptop wilt gaan doen, en wat je belangrijk vind (mobiliteit, accuduur etc).

Lees svp ook de CSL policy en FAQ, en Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?. Je openingspost voldoet er in ieder geval niet aan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik zal vertellen wat ik er inderdaad mee wil:
Ik maak website's dus daar draai je toch vaak meerdere programma's naast elkaar.
Zoals:
Photoshop,
Flash MX,
Dreamweaver,
Notepadd ++
en toch vaak 5 IE schermen.

Ook wil ik nog wel eens af en toe gamen, dus de vid kaart mag er ook wel zijn.

Nouja ik wil 1GB geheugen. Dat lijkt me wel duidelijk waarvoor.
Een Vid-kaart die Unreal tournament of iets dergelijks goed kan draaien.
Een glimmend scherm, vind ik wat mooier dan zo een doffe.
Het model maakt weingi uit, alles is een beetje het zelfde.
Ik weet alleen weinig af van processoren, daarom dat ik 3 verschillende laptop heb gepost met de vraag welke processor + mijn eissen hier zal voor mij de beste keus zijn.

Alvast bedankt!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-01 12:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Leuke TS, maar komen we niet zover mee.

Bovendien missen we laptop 3 een boel specificaties :+

Maar serieus: wil je gaan gamen, videobewerken, beetje internetten of een briefje tikken en een mailtje sturen?

Als je aangeeft wat je wil gaan en uitgebreidere specificaties geeft, komen we al een stuk verder.

//edit: Spuit 11

[ Voor 3% gewijzigd door DaMarcus op 07-01-2007 15:07 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

OK, en nu nog de specificaties van de drie laptops met hun prijs neerzetten, je kunt niet verwachten dat mensen allerlei extra schermpjes gaan openen om jouw voorstel te zien. Geef dan ook gelijk aan wat je zelf de voor- en nadelen vind van die laptops.

Verder: de links al gelezen die ik gaf? Daarmee kom je al een heel eind. Verder kun je de zoekfunctie gebruiken om naar ervaringen met de laptops te kijken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dan heb ik 1 duidelijke vraag hoop ik.

Welke processor is beter:

AMd Turion64 MK36
Kloksneluheid 2.0 GHz

---

AMD Sempron 3400+
Kloksnelheid 2.0 GHz

---

Intel Core Duo
T2050 Processor

En als jullie hier niet een duidelijk antwoord uit kunnen krijgen,
gooi er dan maar een slotje op.

Alvast bedankt.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:55:
Goeden middag,

Ik wil een laptop gaan kopen met de prijs klasse rond de 800/850..
Nu heb ik gekeken op het internet en daar vond ik een 3-tal laptop's.
Maar aangezien ik niet alles afweet van processoren en wat nu precies
het beste is, wilde k vragen of jullie hier eventjes naar willen kijken.

Zouden jullie dan het nummer (laptop1, laptop2, laptop3) willen posten,
en daar achter wat het beste is aan die laptop.

Alvast bedankt!

http://www.webpic.nl/laptop1.jpg
http://www.webpic.nl/laptop2.jpg
http://www.webpic.nl/laptop3.jpg
Packard Bell moet je sowieso van afblijven.

De Acer kan je hier kopen voor 630,- : http://www.plovershop.nl/

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:33

-tom-562

Oliesjeik

Ik zou voor laptop 1 gaan, deze heeft een Turion processor en een redelijke videokaart (iig beter als die standaard intel integrated chap). De 2e heeft een sempron processor, deze clocked zich volgens mij niet automatisch terug (een turion wel, dat scheelt weer accu!). Van de 3e zijn weinig gegevens bekend..

Vaak bu'j te bang!

Verwijderd

Topicstarter
Packard Bell komt nooit echt goed uit de test he?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 15:19:
Packard Bell komt nooit echt goed uit de test he?
  • Hardware is matig
  • Service bedroevend
  • Prijs niet concurrerend
Nee, niet echt :+

Dixons is de grootste verkoper van Packerd Bel. Nuff Said :)

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 07-01-2007 15:21 ]

• shootguy2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-12-2025
Doe jezelf een plezier en koop die toshiba :P
Nee, ff serieus.. Met de taken die ji jvoor ogen hebt, raad ik zelf de toshiba 100-178 aan.
Core Duo, ddr2 geheugen, e ngewoon net laptopje.
PB niet aankomen, en die acer 5101 is gewoon een gemiddeld goeie laptop die misschien op grafisch gebied gewoon beter scoort ( en dan bedoel ik games etc).

Asrock 775DualVSTA-C2D6600-1GB-1,2TB-X800AIW

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

-tom-562 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 15:19:
Ik zou voor laptop 1 gaan, deze heeft een Turion processor en een redelijke videokaart (iig beter als die standaard intel integrated chap). De 2e heeft een sempron processor, deze clocked zich volgens mij niet automatisch terug (een turion wel, dat scheelt weer accu!). Van de 3e zijn weinig gegevens bekend..
Sempron heeft wel PowerNow, dus kan terugklokken (draait standaard op 800 MHz-1800 MHz in stappen van 200 MHz). De Turion is wel sneller dan de Sempron. Aangaande snelheidsvergelijkingen, daar zijn benchmarks voor, kijk ook in de FAQ van het PMG forumdeel (Processoren, Moederborden etc).
En als jullie hier niet een duidelijk antwoord uit kunnen krijgen,
gooi er dan maar een slotje op.
Het is geen kwestie van alleen de processor, maar van de combinatie van hardware. En dit is geen beginnersweb, er wordt vooral van jou verwacht dat je zelf dingen opzoekt. Blijkbaar wil je aan het handje worden genomen? Je reactie is erg nukkig, je moet dit juist zien als een aanmoediging om zelf te gaan zoeken. Leer je het meeste van :)

Waar je verder naar moet kijken is garantie (hoe lang, wat voor garantie). 1 jaar is erg kort, kan ik je verzekeren. Zie de pricewatch en product surveys.

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 07-01-2007 15:26 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:07
Die laatste van de 3 is een Core Duo dus al veel beter. Verwacht geen goede GFX, UT (de eerste) zal overal wel draaien (zelfs mijn oude PII-350 doet dat met gemak). Fear in high hoef je niet te verwachten, dan moet je budget naar de 1000 euro.

Opties:
http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=025464
+X1600! Uber gaming kaartje. - Kleine accu

http://www.icomputers.nl//articledetail.aspx?A_ID=8688
+ 2 jaar garantie + Grote Accu, + GF 7300 (altijd beter dan wat er in jou keuzes zat),X1600 is beter.

http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=026117
+64-bit ready, nog steeds betere GFX, kost stukken minder

http://www.4launch.nl/4la...info.php?productid=023456
+64-bit ready, bijna de zelfde GFX als die hierboven, Gratis tas en muis, 2 jaar garantie

En voor al deze magica: Pricewatch

En vanaf nu de FAQ's en Belangrijke dingen eerste lezen. Zelf zeggen wat je hebt gevonden, wat je denkt dat goed/slecht is, wat je er vooral mee wilt doen en wat je eisen zijn.. Gebruik verder gewoon de URL's zoals ik heir heb gedaan, dan kun je direct alle info zien...

[ Voor 25% gewijzigd door GENETX op 07-01-2007 15:58 ]

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

ik zou eens naar deze kijken, mijn broer had ongeveer de zelfde wensen en we kwamen op de msi uit.

pricewatch: MSI Megabook M655-029NL (Turion MT-37; 1GB; 100GB; DVD+/-RW; 15.4"TFT; WXP Home)

Schijnt alleen zeer lastig leverbaar te zijn, net ff 6 winkels gemaild.
4Launch hadden we besteld en die heeft geen idee wanneer hij binnenkomt.

Vermoed dat die 4Launch link van hierboven dezelfde is :+ (link werkt alleen niet bij mij)

[ Voor 8% gewijzigd door hjs op 07-01-2007 15:46 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:07
Hehe, die link werkte idd nog niet helemaal, moest het als een url volledig maken (met het commando op het forum). Na de ? ging die niet verder.. Was niet dezelfde, ik heb namelijk alleen Dualcore CPU's genomen aangezien de TS graag mag multitasken.

Nog een tip btw: Mozilla Firefox 2.0. Nooit meer 5 schermen, maar enjoy tabbed browsing :)

• BoyzNDaHood
  • Laatst online: 19-12-2022
Let op de 1e Toshiba die Gremlin geeft, die heeft namelijk azerty toetsenbordje.

Verwijderd

de Toshiba, ik hoorde toevallig 30 minuten egleden van een vriend van me die in een Computerwinkel werkt, dat hij over de andere 2 altijd klachten ontvangt en over de Toshiba echt nooit, dus dan lijkt de keuze me snel gemaakt, aangezien de Toshiba dus gewoon erg betrouwbaar is en waar voor je geld

• BoyzNDaHood
  • Laatst online: 19-12-2022
edit:

Foutje, verkeerd gelezen

[ Voor 243% gewijzigd door BoyzNDaHood op 07-01-2007 16:30 ]

Verwijderd

Ik doelde op die van webpic, want die las ik bovenaan en daar was mijn mening op gericht, ik hoorde het net toevallig omdat hij benede hier zat aan zijn eigen laptop, iets te doen voor m'n pa, en ik had het net erover dat ik nieuwe pc zocht, en blablabla, en toen kwam dus ter sprake dat hij zei, dat hij meestal klachten ontving over de merken van laptop 1 en laptop 2, en dat hij van het merk Toshiba (laptop 3) dus nooit klachten ontving, ik dacht ik zeg het gewoon, aangezien hij vast geen onzin spreekt daarover...

nu is mijn reactie dus ook doelloos ;) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 16:34 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

(jarig!)
Dit is niet de manier om een dergelijk topic te openen :)

We verwachten een stukje eigen inzet dat blijkt uit vragen omtrend een te kiezen notebook in dit geval. Het is dus niet de bedoeling dat je 3 linkjes naar laptops post en verwacht dat we zonder verdere kennis daar voor jou een keus uit te maken.

GoT is een discussieforum en geen handjevasthoudforum. Topic gaat dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.