Ik heb een paar dagen geleden Windows Vista (32 Bit) geinstalleerd en ben tot nu toe aangenaam verrast door de snelheid in windows zelf (misschien door de clean install ?).
Ik wou ook even een paar games proberen maar die lopen tot nu toe erg slecht. Ik heb GTR 2 geprobeerd en Battlefield 2 en die hebben alletwee de helft van het aantal frames van wat ik in XP haal. Ik heb al verhalen gehoord van mensen waarbij het aantal frames in XP en vista bijna gelijk zijn.(videokaart onbekend)
Ik denk zelf dat het aan me Geforce 7950 GX2 ligt.
Ik kan namelijk niet, net als in XP kiezen voor "Enkele beeldscherm prestatie modus" of "Multi beeldscherm modus"
Ook zie ik in apparaatbeheer maar 1 kaart staan in tegenstelling tot XP waarbij je 2 kaarten ziet staan.
Kan ik hieruit de conclusie trekken dat er maar 1 kaart gebruikt wordt of dat ze nog niet goed samenwerken ???
Of zijn er mensen waarbij hun 7950GX2 wel goed werkt samen met Vista ?
Driver = v97.46
Vista versie = 6.0.6000.16386 (32 bit)
Specs:
P5W DH deluxe Asus
Conroe 6600
Geforce 7950 GX2 Asus
2 gig OCZ
Ik wou ook even een paar games proberen maar die lopen tot nu toe erg slecht. Ik heb GTR 2 geprobeerd en Battlefield 2 en die hebben alletwee de helft van het aantal frames van wat ik in XP haal. Ik heb al verhalen gehoord van mensen waarbij het aantal frames in XP en vista bijna gelijk zijn.(videokaart onbekend)
Ik denk zelf dat het aan me Geforce 7950 GX2 ligt.
Ik kan namelijk niet, net als in XP kiezen voor "Enkele beeldscherm prestatie modus" of "Multi beeldscherm modus"
Ook zie ik in apparaatbeheer maar 1 kaart staan in tegenstelling tot XP waarbij je 2 kaarten ziet staan.
Kan ik hieruit de conclusie trekken dat er maar 1 kaart gebruikt wordt of dat ze nog niet goed samenwerken ???
Of zijn er mensen waarbij hun 7950GX2 wel goed werkt samen met Vista ?
Driver = v97.46
Vista versie = 6.0.6000.16386 (32 bit)
Specs:
P5W DH deluxe Asus
Conroe 6600
Geforce 7950 GX2 Asus
2 gig OCZ