Toshiba processor wordt warm?

Pagina: 1
Acties:

• .Alex
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2022
Goedemiddag,

Ik heb een Toshiba m60-148 en ik vermoed dat hij de laatste tijd nogal warm wordt. Ik hoor bijna constant het gezoem van een ventilator als ik de laptop nauwelijks gebruik.

Het probleem is dat ik geen tool kan vinden die de temperatuur van de processor kan meten. Ik heb enkele tools geprobeerd zoals SpeedFan, Notebook Hardware Control, etc. Geen van allen weet hoe warm mijn processor wordt.

Heeft iemand hier misschien dezelfde laptop of heeft iemand een tool waarmee ik het wel kan meten?

Groet,

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-01 17:33
.Alex schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:18:
Goedemiddag,

Ik heb een Toshiba m60-148 en ik vermoed dat hij de laatste tijd nogal warm wordt. Ik hoor bijna constant het gezoem van een ventilator als ik de laptop nauwelijks gebruik.

Het probleem is dat ik geen tool kan vinden die de temperatuur van de processor kan meten. Ik heb enkele tools geprobeerd zoals SpeedFan, Notebook Hardware Control, etc. Geen van allen weet hoe warm mijn processor wordt.

Heeft iemand hier misschien dezelfde laptop of heeft iemand een tool waarmee ik het wel kan meten?

Groet,
Hoe lang heb je deze laptop al? misschien dat er in de ventilator te veel stof zit waardoor hij niet meer goed blaast. Kijk daar eens na.

Zou je trouwens even kunnen vermelden wanneer je vermoed dat ie warmer wordt? is het tijdens internetten of games? Wat voor CPU zit er in die laptop?

• .Alex
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2022
PCMedic schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:32:
[...]

Hoe lang heb je deze laptop al? misschien dat er in de ventilator te veel stof zit waardoor hij niet meer goed blaast. Kijk daar eens na.

Zou je trouwens even kunnen vermelden wanneer je vermoed dat ie warmer wordt? is het tijdens internetten of games? Wat voor CPU zit er in die laptop?
Ik heb 'm zo'n anderhalf jaar. Ik vermoed dat er inderdaad stof in zit. Alleen zijn deze laptops zo kut om open te maken. Dan moet ik de gehele behuizing er af halen :S Hoort dat?

Als ik 'm lang aan heb staan wordt ie telkens warmer. Gewoon als ik een aantal simpele applicaties aan heb staan dus.... maar het probleem is dus dat ik geen tool kan vinden :(