Toon posts:

Vraag over Triumph deluxe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van deze koeler die op een Evga Nforce 680i Sli MB met E6600 geplaatst is.
Nou zit er een hele leuke drivebay bij die ook de temperaturen uit zou moeten lezen,maar bij mij blijft hij contstant "00" aangeven.
In de bios geeft hij overigens 38-40 graden aan,maar het zou leuk zijn als dat ook op de bay af te lezen is :)
Ik heb alle aansluitingen meerdere keren nagelopen en opnieuw aangesloten zonder resultaat.
Nu was mijn vraag of er mensen zijn met hetzelfde probleem,of iemand die een oplossing weet?
Thnx.

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Heb je er niet wat software bij nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Nee er zit geen software bij,de temp meter zit in de heatsink volgens mij en daarvandaan gaat een kabeltje naar de drivebay.
Dus hij communiceerd verder niet met de pc,alleen een aansluiting voor de snelheid van de fan zit op het moederbord.
Er zit wel een molex 12v in dedrivebay en die geeft dan weer stroom aan de fan.
Ik denk dat hij gewoon niet werkt :(
Mocht je nog een andere suggestie hebben hoor ik hem graag.
Thnx voor je reply ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2007 17:49 ]

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Denk ook dat het niet werkt. Als er verder geen (verborgen?) knopjes op zitten zou ik hem terug sturen als je persé wilt dat ie het doet. Kan me ook voorstellen dat je dat niet wilt met zo'n systeempje. Anders gewoon eens open halen en kijken of er niet wat los is. Kan altijd proberen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik zal eens proberen om hem open te maken,terugsturen zal niet gaan aangezien ik de backplate drastisch heb bij moeten dremelen om hem vlak op het bord te krijgen :) thnx voor de replies iig!!