Beste Members,
Allereerst bedankt voor het lezen van mij vraag!
Ik zit met een probleempje, ik heb al heel lang geen problemen meer met me computer, zelfs gisteravond niet. Maar vanmorgen ???
Ik zette me computer aan, en het leek net of mn hardeschijf moeite heeft.
Ik heb 2 schijven;
1 Sata 160 GB <--- WD, De oudste.
1 Sata 250 GB <--- WD, Half jaartje oud.
De computer start gewoon op, weliswaar wat minder snel. Maar ik hoor telkens een "tik", alsof hij moeite heeft met de data te lezen...
Ook als ik een programma opstart, internet explorer bijvoorbeeld. Dan hoor je het geluid meerdere keren achter elkaar, totdat het geluid stopt en dan wordt het programma opgestart.
Ik vind het allemaal heeeel raar en heb hier NOOIT last van gehad. Tot vanmorgen.....
Hoop dat iemand me kan helpen....
Alvast heeeel erg bedankt.
Mitch.
Allereerst bedankt voor het lezen van mij vraag!
Ik zit met een probleempje, ik heb al heel lang geen problemen meer met me computer, zelfs gisteravond niet. Maar vanmorgen ???
Ik zette me computer aan, en het leek net of mn hardeschijf moeite heeft.
Ik heb 2 schijven;
1 Sata 160 GB <--- WD, De oudste.
1 Sata 250 GB <--- WD, Half jaartje oud.
De computer start gewoon op, weliswaar wat minder snel. Maar ik hoor telkens een "tik", alsof hij moeite heeft met de data te lezen...
Ook als ik een programma opstart, internet explorer bijvoorbeeld. Dan hoor je het geluid meerdere keren achter elkaar, totdat het geluid stopt en dan wordt het programma opgestart.
Ik vind het allemaal heeeel raar en heb hier NOOIT last van gehad. Tot vanmorgen.....
Hoop dat iemand me kan helpen....
Alvast heeeel erg bedankt.
Mitch.