Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mio P550 springt te gemakkelijk aan

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• LaMoS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-11 00:35
Hoi, ik heb m'n vader over laatst een Mio P550 aangepraat voor gebruik als GPS in de auto en ULM, en hij is er heel tevreden van. Maar de P550 springt te gemakkelijk aan, en hij is al vaak leeg wanneer hij hem wilt gebruiken aangezien hij hem nu uitprobeert als vervanger van zijn Palm.
Ik heb geprobeerd de scherm blokkering aan te zetten, maar het haalt niet echt veel uit, de P550 springt gewoon aan bij de minste aanraking van de power knop.
Zijn er geen manieren om ervoor te zorgen dat die pas aanspringt bij het ingedrukt houden van de power knop?
Ik vond niet echt andere mensen met dit probleem, maar er moeten toch nog mensen hiermee last hebben gehad?

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:40
Staat mischien de WiFi van het apparaatje ingeschakelt? Bij mijn HTC P3300 is dan de accu binnen twee dagen leeg.

• LaMoS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-11 00:35
De WiFi en BT staan uit, quasi altijd. De power knop is gewoon heel gevoelig en het apparaat springt daardoor aan bij de minste aanraking...

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

De gebruikers van dit toestel hangen rond in het centrale topic, vandaar ook dat je beter daar je vraag kunt stellen:

Mitac Mio P350 (en P550)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.