Toon posts:

Goede winkel om Server aan te schaffen in Amsterdam

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet een goed adresje? Uit eigen ervaring
Ik heb een rackserver nodig.

-Eric

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 10:28

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

http://tweakers.net/shopsurvey is daar speciaal voor opgezet, zodat je niet steeds dit soort topics krijgt. :p

edit:
Welkom op GoT :w
Misschien kun je voor de volgende wat meer rond kijken, dan kun je nog wel meer handige zaken vinden hier.

[ Voor 38% gewijzigd door Tukk op 07-01-2007 09:20 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Ik weet echt eem super adres voor je, ze hebben echt alles!

www.google.com :O

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 09:21:
Ik weet echt eem super adres voor je, ze hebben echt alles!

www.google.com :O
hoe help dit???

Uit het enthousiasme van je kleine ironische opmerkinkje is veel
af te leiden..

gr Eric :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 10:07 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 09:45:
[...]

hoe help dit???

Uit het enthousiasme van je kleine ironische opmerkinkje is veel
af te leiden..

gr Eric :)
NOFI : Tja met zon topic start kun je zulke opmerkingen verwachten. Je bent nieuw hier dus ik zal even uitleggen wrm ik zo sarcastisch was. In de faq staat onder andere waar een topic start aan moet voldoen. Onder andere dat je zelf research doet, de search raad pleegt en google en vergeet de faqs niet. Een topic van 2 a 3 regels is dus niet de bedoeling. Je geeft dus ook neit aan wat je al ondernomen hebt. Je zegt dat je een rack server zoekt maar niet wat voor een en voor welke doeleinden, dan kunnen wij dus ook niet weten wat je precies nodig hebt.

Ik wou je niet beledigen maar ik had zon opmerking niet gemaakt als je topic goed was.

/me ga zich niet meer bemoeien met dit soort dingen want dat werkt averechts en modjee horen dit te doen.

Kortom ik hou me klep voortaan dicht...
Ik had dus beter mijn sarcastische opmerking achter wege kunnen laten.

• Mr4000
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-01 08:19
Om google maar even toe te passen, alvast één server verkopende shop met (afhaal)adres in A'dam

http://www.takeitnow.nl/servers.html

Overigens lijkt met me met de shopsurvey niet mogelijk specifiek te zoeken naar reacties van mensen die een server hebben aangeschaft bij een winkel in amsterdam. Uiteraard kun je wel eerst op google vinden welke winkels daar servers verkopen, en dan ervaringen met die winkels lezen in de shopsurvey door op winkelnaam/plaats te zoeken.

[ Voor 55% gewijzigd door Mr4000 op 07-01-2007 10:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
thx!

ik ga dr nu even naar kijken

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 10:40 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 09:12:
Wie weet een goed adresje? Uit eigen ervaring
Ik heb een rackserver nodig.

-Eric
Hier kan ik natuurlijk een heel kort slotje op tikken, omdat jij zo'n ontzettend korte en slechte topicstart post, maar dat doe ik niet ;)

Lees CSL policy eens door en dan weet je waarom je topic dicht gaat. We verwachten hier een grote mate van eigen inzet voordat er een topic geopend wordt. Dit wordt zo in het geheel niet duidelijk zo :P

dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.