HP Achtergronden nodig!

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06-2025
Ik heb pas geleden een HP DV5264EA Laptop aangeschaft. _/-\o_

Ik heb deze laptop zo snel als mogelijk geupgrade naar Windows Vista, en heb hierbij mijn harde schijf geformateerd. Verder ben ik niet in het bezit van herstelmogelijkheden, of een herstel CD.

Nu ben ik op zoek naar mensen die in het bezit zijn van een recente laptop van HP, en de achtergronden van HP willen posten voor mij. Alvast bedankt! :)

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-01 16:39

Just_I

What did you just say?

Heb je al gezocht naar wallpapers van HP op internet? Heb je de site van HP al bekeken? Kan je hierover niet contact opnemen met HP zelf?

Waarom wil je er eigenlijk een HP wallpaper op hebben en niet gewoon eentje die jezelf erg mooi vind? Voor de garantie maakt het afaik niks uit.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• MitchellOnline
Just_I schreef op zondag 07 januari 2007 @ 03:23:
Heb je al gezocht naar wallpapers van HP op internet? Heb je de site van HP al bekeken? Kan je hierover niet contact opnemen met HP zelf?

Waarom wil je er eigenlijk een HP wallpaper op hebben en niet gewoon eentje die jezelf erg mooi vind? Voor de garantie maakt het afaik niks uit.
Omdat ik die achtergronden gewoon mooi vind, ik heb inderdaad al contact opgenomen met HP, maar zij leveren helaas geen achtergronden, en google levert ook niks op.

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Nou, als er een probleem aan zn laptop is gaat HP m niet supporten tot hij hun meegeleverde Windows install erop heeft staan. Als TS zn recoverypartititie verwijderd heeft zonder herstelmedia te maken zit hij in een pickle als bijv zn wireless raar doet ofzo :)

• MitchellOnline
BèR schreef op zondag 07 januari 2007 @ 03:41:
Nou, als er een probleem aan zn laptop is gaat HP m niet supporten tot hij hun meegeleverde Windows install erop heeft staan. Als TS zn recoverypartititie verwijderd heeft zonder herstelmedia te maken zit hij in een pickle als bijv zn wireless raar doet ofzo :)
Dit incorrect, aangezien je je HD mag verwijderen, maar ik ben op zoek naar de wallpapers omdat ik deze mooi vind, en deze in combinatie wil gebruiken met Windows Vista.

En ik geloof niet dat ik een laptop inclusief windows vista ga terug sturen voor wat support... :?

• BèR
Nee, maar telefonisch willen ze je dan echt niet helpen. Heb zelf op de consumerlijn laptops zitten supporten, believe me, I know :) Vaak genoeg mensen moeten vertellen: regel eerst maar eens XP Home en onze drivers..

Verwijderd

BèR schreef op zondag 07 januari 2007 @ 03:41:
Mjah, beetje onzin natuurlijk, iedereen kan fouten maken en HP zou eens een keer een image ter download ter beschikking moeten stellen of gewoon cd's eventueel kunnen verzenden. Heb zelf een HP en een Acer en bij de Acer moet je gewoon na eerste gebruik een DVD image branden van je systeem, bij HP niet. Er kan altijd wat met een HD gebeuren, vind dat ze moeilijk doen tbh.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-01 10:32
Je kan hier toch gewoon een leuke wallpaper downloaden, zitten vast wel betere tussen dan die van HP :)

• BèR
CD's kun je bestellen ja, tegen betaling. En HPs waarschuwen je ook om recovery media te maken hoor. Zit zelfs netjes een papiertje in de doos met waarschuwing dat media niet erbij zitten, en je ze zelf moet fikken. En als de HD stuk is is dat in t bios te zien, vervangen ze (mits binnen garantie), en dan heb je ws je recovery nog terug ook. Maar met een andere issue heb je telefonisch een probleem. Ik praat t niet goed, maar t is helaas gewoon zo.

• MitchellOnline
BèR schreef op zondag 07 januari 2007 @ 03:51:
CD's kun je bestellen ja, tegen betaling. En HPs waarschuwen je ook om recovery media te maken hoor. Zit zelfs netjes een papiertje in de doos met waarschuwing dat media niet erbij zitten, en je ze zelf moet fikken. En als de HD stuk is is dat in t bios te zien, vervangen ze (mits binnen garantie), en dan heb je ws je recovery nog terug ook. Maar met een andere issue heb je telefonisch een probleem. Ik praat t niet goed, maar t is helaas gewoon zo.
allemaal heel mooi en prachtig, maar ik ben toch echt op zoek naar HP Laptop wallpapers...

Verwijderd

Heb ze in a.b.b gevonden en hier voor je neergezet.

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-10-2025
Nu we hier toch bezug zijn, heeft iemand wallpapers van de Acer Aspire series??? :D

• MitchellOnline
-Daniël- schreef op zondag 07 januari 2007 @ 11:02:
Heb ze in a.b.b gevonden en hier voor je neergezet.
echt super! maar ik zoek een andere achtergrond, de HP Pavilion DV5000 laptop serie heeft bijvoorbeeld deze serie achtergronden....

• BèR
Als het zo kritisch is dat je een bepaalde achtergrond hebt, vraag dan even in de winkel of je m mag kopieren van een demo-model?

• MitchellOnline
BèR schreef op zondag 07 januari 2007 @ 12:07:
Als het zo kritisch is dat je een bepaalde achtergrond hebt, vraag dan even in de winkel of je m mag kopieren van een demo-model?
ik zoek achtergronden, en niet jou commentaar... :?

• BèR
Ja, maar mensen hebben je al een stuk of wat verschillende aangeboden en ze zijn telkens niet goed? En niet meer informatie dan 'ik zoek andere'? Dan kunnen mensen je niet echt verder helpen..

Kzal verder je topic met rust laten, maar besef dit aub, tis in je eigen belang :)

[ Voor 18% gewijzigd door BèR op 07-01-2007 12:16 ]

• Remond_FRL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-01 19:31
ik wil niet veel zeggen, maar dat is een hele goede oplossing die 'BèR' daar aandraagt

het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

2coowl4you schreef op zondag 07 januari 2007 @ 12:12:
[...]

ik zoek achtergronden, en niet jou commentaar... :?
Dit soort reacties zal de hulpvaardigheid van mensen echt niet vergroten, hoor. Vergeet niet dat jij degene bent die iets wil hebben, dan past een wat vriendelijkere houding op suggesties. Wat heb je zelf gedaan om de achtergronden te krijgen. En als het echt zo belangrijk is, dan kan je toch de recovery CD aanschaffen? (Verder is dit toch geen hardware vraag?)

Maar als je nou eens beschrijft wat er op die achtergrond te zien is?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-01 20:37
Misschien een topic maken voor achtergronden van computerbouwers? Of zou dit ©-intrigement zijn? Aangezien ik hier nu al HP en Acer Aspire achtergronden aangevraagd zie worden..

Overigens levert MSI wel hun achtergronden via een downloadje op hun site :P

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:45

ReLight

echo("What Now ? !")

Heb hier een 3 maanden oude pavilion dv1000 HP liggen, die achtergronden wil je ?
Mail maar, tweakers apedinges relight.dtdns.net

[ Voor 39% gewijzigd door ReLight op 07-01-2007 14:35 ]

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

(jarig!)
2coowl4you schreef op zondag 07 januari 2007 @ 02:58:
Ik heb pas geleden een HP DV5264EA Laptop aangeschaft. _/-\o_

Ik heb deze laptop zo snel als mogelijk geupgrade naar Windows Vista, en heb hierbij mijn harde schijf geformateerd. Verder ben ik niet in het bezit van herstelmogelijkheden, of een herstel CD.

Nu ben ik op zoek naar mensen die in het bezit zijn van een recente laptop van HP, en de achtergronden van HP willen posten voor mij. Alvast bedankt! :)
Dit is niet de bedoeling van CSL/GoT als je een HP achtergrond zoekt kan je dat natuurlijk ook proberen via HP of via IRC etc

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.