Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 01:13
Mijn broer heeft altijd een sony minidisk gehad, maar deze is pas stukgegaan.
Nu wilt hij een nieuwe kopen maar ik vind het een beetje gek, hij kan toch beter uitkijken voor een mp3 speler met harde schijf, heeft hij zijn hele colectie altijd bij zich.
Bestaan er mp3 spelers met harde schijf die ook een optiche/digitale uitgang hebben ? Zodat hij deze net als zijn minidisk speler kan aansluiten op zijn stereo ?
Ik heb al wat rondgezocht maar kan er zo geen vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door C00P op 07-01-2007 10:54 ]

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kan een speler toch gewoon op de AUX-ingang van een versterker inpluggen met een mini-jack naar tulp verloop stekkertje?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

gambieter schreef op zondag 07 januari 2007 @ 12:05:
Je kan een speler toch gewoon op de AUX-ingang van een versterker inpluggen met een mini-jack naar tulp verloop stekkertje?
^^^^^ :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:54

aerofreak

Steve Jobs

gambieter schreef op zondag 07 januari 2007 @ 12:05:
zo doe ik ook met mn mp3 speler als ik hem nog gebruik tegenwoordig is dat mn Qtec S200

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
on topic:
Ik ben nog nooit portable hard disk spelers tegengekomen met een digitale uitgang. Vroegere modellen van iRiver hadden wel een digitale ingang overigens.

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 01:13
Waarom maken ze dat niet ? minidisk van sony heeft het toch, en dat is nog steeds beter als analoog signaal via tulp stekkertjes, is ook netter vind ik.

Dit is een gemiste kans vind ik, of overwaardeer ik digitaal ?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Ik denk dat het echt niet zo heel veel uitmaakt mits je een kort en redelijk analoog kabeltje gebruikt. In je versterker wordt het toch bijna gelijk analoog gemaakt..

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

C00P schreef op zondag 07 januari 2007 @ 12:49:
Waarom maken ze dat niet ? minidisk van sony heeft het toch, en dat is nog steeds beter als analoog signaal via tulp stekkertjes, is ook netter vind ik.

Dit is een gemiste kans vind ik, of overwaardeer ik digitaal ?
Omdat het iets heel specifieks is wat dan maar door 0.0001% van de kopers wordt gebruikt, maar wel de kosten omhoog jaagt? Ik zie het nut er niet echt van in, zo'n verloop stekkertje werkt gewoon goed.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
gambieter schreef op zondag 07 januari 2007 @ 12:55:
[...]

Omdat het iets heel specifieks is wat dan maar door 0.0001% van de kopers wordt gebruikt, maar wel de kosten omhoog jaagt? Ik zie het nut er niet echt van in, zo'n verloop stekkertje werkt gewoon goed.
Precies. Er zijn maar erg weinig mensen die hier waarde aan hechten.
Zoals Henk007 al aanhaalt hebben vroegere modellen van iriver wel een digitale uitgang. Bijvoorbeeld de H120. Zal ongetwijfeld niet meer te koop zijn, maar wellicht dat je em ergens tweedehands kan krijgen. Het is nog steeds een prima speler.
Pagina: 1