Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Armando15
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 13:03
weet niet zeker of ik hier goed zit, maar ik wou vragen of ik het lcd schermpje van me mp3 stokje kan vervangen.
dit schermpje (http://img.clubic.com/photo/00227531.jpg) heeft een soort inktvlek links zitten, bedekt 1/4 van t schermpje, zie er voor de rest niks meer op.
zat te denken dat dat ding wel te vervangen is door een andere, mbv solderen ofzoiets.
enige hulp is zeer welkom!

(btw, hoe maak je zo'n url dat er alleen ''klik'' staat? :P al rondgezocht in de codes, maar kan niks vinde, alles geprobeerd)

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-11 19:34

Bergie

Lekker belangrijk...

Armando15 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 02:26:
weet niet zeker of ik hier goed zit, maar ik wou vragen of ik het lcd schermpje van me mp3 stokje kan vervangen.
dit schermpje (http://img.clubic.com/photo/00227531.jpg) heeft een soort inktvlek links zitten, bedekt 1/4 van t schermpje, zie er voor de rest niks meer op.
zat te denken dat dat ding wel te vervangen is door een andere, mbv solderen ofzoiets.
enige hulp is zeer welkom!
Kan je het vervangen? In principe wel natuurlijk. Feit is alleen dat het waarschijnlijk al een enorm precies soldeerwerkje gaat worden waardoor het al praktisch onmogelijk wordt. En daarnaast is de mp3 speler op die foto volgens mij zo'n standaard el cheapo ding van een paar tientjes? In dat geval zou ik gewoon zeggen, haal lekker een nieuwe :) De tijd en moeite die je erin moet stoppen om een donor-lcd te zoeken en deze te moeten vervangen zou mij persoonlijk niet de moeite waard zijn voor die paar tientjes.
(btw, hoe maak je zo'n url dat er alleen ''klik'' staat? :P al rondgezocht in de codes, maar kan niks vinde, alles geprobeerd)
[url=http://blaat.com]clique[/]

Overigens kun je alle tags hier vinden.

Yamaha MT-09

• Armando15
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 13:03
Bergie schreef op zondag 07 januari 2007 @ 02:35:
[...]

Overigens kun je alle tags hier vinden.
Daar had ik gekeken, maar snapte er geen fuck van :+ iig thnx voor je reactie, weet ik waar ik aan toe ben. weet toch zon beetje alles uit me hoofd, gebruik m alleen voor fm :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat je hier weinig informatie zult vinden. Wellicht dat topics over het inbouwen van LCD's je enigszins kunnen helpen. Al weet ik niet of dat vergelijkbaar is met het inbouwen in een mp3speler, al zal het qua elektronica wel ongeveer gelijk zijn, toch? in het Tweakinggedeelte hebben ze je misschien meer te bieden...
* RoD heeft verder met het vervangen van een LCDscherm geen enkele ervaring.

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-11 22:44
Voor € 10,- koop je een soldeerbout of een nieuwe 128MB Mp3 player, kies zelf :)

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:05
ik zou zeggen, doe de moeite gewoon niet eens, koop n nieuwe

ik had ook deze mp3-speler van PB, hij is helemaal kapot en gebruik m nu nog wel eens als memory-stick... ook handig. heb toen maar gewoon een nieuwe mp3speler gekocht (Creative Zen Micro Photo)

[ Voor 14% gewijzigd door CappieL op 08-01-2007 15:22 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ow, ik zie nu pas dat het een Packard Bell is :X Zonde om daarvan het LCD-scherm te vervangen. Die dingen gaan bovengemiddeld vaak kapot, dus het lijkt mij zonde van al die moeite. Koop inderdaad zoals gezegd gewoon een nieuwe.
Pagina: 1