[iPod] muziek weg :(

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-01-2023

blaguy

Computer says no...

Topicstarter
Ik heb een heel groot probleem: al m'n muziek is weg. ik heb iPod 4th generatie (photo) met 20GB harde schijf. Als ik naar m'n muziek ga op m'n iPod is alles leeg, maar als ik met realplayer of gewoon in verkennen naar m'n muziek ga staat het er wel, maar kan ik het niet openen. Volgens mij gebeurde het toen ik met win-amp m'n muziek van m'n ipod naar m'n pc wou kopieëren (zie m'n vorige gesloten topic: [IPod] muziek van IPod naar pc).

Ik heb gezocht, wel wat gevonden alleen dat topic hielt op toen het voor mij een beetje te gebruiken werdt. om precies te zijn bij het Yamipod gedeelte. dit werkte namelijk voor mij niet. (link: [iPod] Alle muziek weg, maar toch nog vol)

alvast bedankt

Blaguy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:36

SambalBij

We're all MAD here

Heb iets dergelijks ook wel eens gehad, dat de schijf wel vol was maar de iPod zelf de nummers niet, of niet allemaal zag. Kwam in mijn geval omdat ik perongeluk met twee verschillende programma's de iPod aan het bijwerken was (Updaten met iTunes terwijl Anapod nog connected was - Bij als laatste afsluiten van Anapod overschreef die de database weer met hetgene dat Anapod dacht dat op de iPod stond)

Makkelijkste en snelste om in dat geval te doen is gewoon de iPod helemaal te formatteren (Software restore vanuit iTunes) en daarna weer opnieuw te synchroniseren, dan moet alles weer goed zijn.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy

blaguy

Computer says no...

Topicstarter
Operations schreef op zondag 07 januari 2007 @ 13:05:
Heb iets dergelijks ook wel eens gehad, dat de schijf wel vol was maar de iPod zelf de nummers niet, of niet allemaal zag. Kwam in mijn geval omdat ik perongeluk met twee verschillende programma's de iPod aan het bijwerken was (Updaten met iTunes terwijl Anapod nog connected was - Bij als laatste afsluiten van Anapod overschreef die de database weer met hetgene dat Anapod dacht dat op de iPod stond)

Makkelijkste en snelste om in dat geval te doen is gewoon de iPod helemaal te formatteren (Software restore vanuit iTunes) en daarna weer opnieuw te synchroniseren, dan moet alles weer goed zijn.
maar dan is dus wel alle muziek er af? en die muziek staak ook al niet meer op m'n computer, weet iemand een manier om eersr de muziek te redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Sharepod, erg handig om ook gewoon in de root van je iPod te zetten.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy

blaguy

Computer says no...

Topicstarter
Sharepod wil helaas niet werken. Hij geeft een run-time error '339'. ook zegt ie dat het component 'MSCOMCTL.OCX' niet correct geregistreerd is: een bestand mist of is niet beschikbaar. kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal gezien heb je toch alle muziek die je hebt staan op je iPod ook op je pc/mac? Dus zou het niet zo'n probleem moeten zijn? Zoniet, is denk ik de enige manier, gewoon de schijf wissen & vanaf 0% beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy

blaguy

Computer says no...

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 09:49:
Normaal gezien heb je toch alle muziek die je hebt staan op je iPod ook op je pc/mac? Dus zou het niet zo'n probleem moeten zijn? Zoniet, is denk ik de enige manier, gewoon de schijf wissen & vanaf 0% beginnen.
het probleem is dus dat net voor m'n muziek weg was m'n computer crashte en ik systeem recovery moest doen met behou van data, maar een paar mappen zijn dus onberijkbaar geworden. mischien is het handiger om te vragen wie weet om deze data weer terug te krijgen. en hoe formateer je je ipod :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

blaguy schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:51:
[...]

het probleem is dus dat net voor m'n muziek weg was m'n computer crashte en ik systeem recovery moest doen met behou van data, maar een paar mappen zijn dus onberijkbaar geworden. mischien is het handiger om te vragen wie weet om deze data weer terug te krijgen. en hoe formateer je je ipod :$
Formatteren van een Ipod is volgens mij gewoon herstellen naar fabrieksinstellingen. Mijn inziens wist ie dan meteen alles :).
En over de gegevens terughalen op je PC (met de geblokeerde maps): Dat is al _zo_ vaak langsgekomen dat je het best kan vinden op Google danwel GoT search :).

Ff zoeken dus :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy

blaguy

Computer says no...

Topicstarter
Notna schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 14:55:
[...]

Formatteren van een Ipod is volgens mij gewoon herstellen naar fabrieksinstellingen. Mijn inziens wist ie dan meteen alles :).
En over de gegevens terughalen op je PC (met de geblokeerde maps): Dat is al _zo_ vaak langsgekomen dat je het best kan vinden op Google danwel GoT search :).

Ff zoeken dus :)
Ik heb gezocht en gevonden, maar het werkte niet. ik heb onder geavanceerd helmaal geen tabbladen staan. mischien wel handig om er bij te zetten: hij zegt dat de mak leeg is, 0 bytes dus. maar er zit zeker 20 GB aan shit in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Lees de FAQs in WOS eens door, daar staat het uitgelegd.

In het kort:

Extra > Mapopties > Weergave > Eenvoudig delen van bestanden en mappen uitzetten > OK

En je hebt die tabbladen wel

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaguy

blaguy

Computer says no...

Topicstarter
Helaas heb ik m'n muziek niet terug kunnen krigen maar ik ben nu weer al m'n muziek aan het verzamelen. Iedereen bedankt die hier wat heeft gepost om te helpen d:)b Ik heb m'n ipod geformateerd
en ben weer helemaal gelukkig :+
Pagina: 1