Toon posts:

iiyama probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb nu een iiyama vision master pro 452 19 inch.

Ik zie nu rechts onder een donkere vage vlek :( net of er een magneet bij zit. Als ik op degause duk dan gaat het weg maar na de tweede klik, dan zie je weer die vlek :(

er staat niks van boxen in de buurt ofzo
help!!!!!

iemand idee hoe ik dit kan verhelpen?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:55

Hu9o

Schokkend

hmmm, ik was ook van plan om er zo een te kopen. Wil je me laten weten als of het nu over is??

bdg,

Hugo

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

ja ik ook !! over maandje ofzo!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
oh das minder zon vlek en als je tikt aan die onderkant

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 09:49
gewoon mee terug nemen naar waar je em gekocht heb?? zit toch gewoon garantie op? en het lijkt me dat die vlek daar niet hoort.. dus terug ermee :)

Verwijderd

Ze ruilen m bij Ilyama geloof ik zo om

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Ik zou hem ook omruilen, maar probeer nog wat te tikken en anders stukje verplaatsen. Maar als het blijft dan zou ik hem zeker ruilen of garantie gaan gebruiken.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Is het niet de voeding van je pc.

Mmmmm, je kan ook effe Teleplan bellen.
Want weet niet welke winkel het is, maar zal me niet verbazen als ze hem gewoon weer verkopen.
Ik :r van zulke winkels :(

And The Only One

Verwijderd

Ik kno kiezen tussen een 22 inch Iiyama en een 19 inch Eizo... heb toch de Eizo maar genomen.

Ik zou teruggaan, over teleplan hoor ik niet veel goede dingen

• Diamon

Diamon

The Weird One

Op woensdag 20 juni 2001 19:04 schreef _Zucht_ het volgende:
Ik zou teruggaan, over teleplan hoor ik niet veel goede dingen
Ik ben ook niet te spreken over Teleplan, maar aan de gedachte dat de defecte monitor weer vrolijk wordt verkocht, in dit geval bel ik Teleplan wel.

And The Only One

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 19:35 schreef Diamon het volgende:

[..]

Ik ben ook niet te spreken over Teleplan, maar aan de gedachte dat de defecte monitor weer vrolijk wordt verkocht, in dit geval bel ik Teleplan wel.
...bel aub niet Teleplan op, neem direct contact met Iiyama. mijn ervaring is dat je dan EN sneller wordt geholpen EN dat het dan ook goed gerepareerd wordt (spreek uit ervaring). je hoort soms verhalen....

• Diamon

Diamon

The Weird One

Op woensdag 20 juni 2001 19:42 schreef a_LAN het volgende:

[..]

...bel aub niet Teleplan op, neem direct contact met Iiyama. mijn ervaring is dat je dan EN sneller wordt geholpen EN dat het dan ook goed gerepareerd wordt (spreek uit ervaring). je hoort soms verhalen....
Mja, ik heb ook ervaring met Teleplan (2x teveel)
Maar idd, bel gelijk naar Pyama.

And The Only One

Verwijderd

Ik heb ook de 452. Is het niet weg te halen via het menu-tje, onder "Kleur Reinheid"? Ik had in het begin namelijk een kleurafwijking in de rechter bovenhoek, maar die kon ik wegkrijgen...

Suc6

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
is echt klote zulke problemen :( je zit er toch elke dag na te kijken en je ergert je ! :(

BEL piama maar effe

• MagicTempest
  • Laatst online: 24-08 14:00
Als je Iiyama belt staan ze de volgende dag nog bij je op de stoep met een nieuwe monitor. werkt lekker :)

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Verwijderd

Na je oorspronkelijke klacht gelezen te hebben vermoed ik toch dat er ergens een magneetveld zich schuil houdt. Ik heb ook ooit zoiets gehad en dat bleek de metalen voet van de bureaulamp te zijn. Draai je monitor een helemaal om en kijk eens of de vlek zich nu aan de andere kant bevindt.

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 22:48 schreef Konijn het volgende:
Hoi,

Ik heb nu een iiyama vision master pro 452 19 inch.

Ik zie nu rechts onder een donkere vage vlek :( net of er een magneet bij zit. Als ik op degause duk dan gaat het weg maar na de tweede klik, dan zie je weer die vlek :(

er staat niks van boxen in de buurt ofzo
help!!!!!

iemand idee hoe ik dit kan verhelpen?
Ja, ik weet het; RTFM (read the fucking manual)

Ga naar het menuutje waar je de vier hoeken afzonderlijk kan instellen (beam landing of nl kleur reinheid) stel de hoek in die je wilt en klaar ben je.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:55

Hu9o

Schokkend

hmmm, let ff op de datum dat deze topic gemaakt is |:(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• ddZ
  • Laatst online: 15:14

ddZ

Damn! Ben ik ff blij met z'n voorganger de vmp450. In die 2 jaar nog nooit gezeik gehad :) , maar ik weet niet waar iiyama tegenwoordig mee bezig is :(

• ddZ
  • Laatst online: 15:14

ddZ

Op donderdag 21 juni 2001 22:24 schreef Hu9o het volgende:
hmmm, let ff op de datum dat deze topic gemaakt is |:(
LOL Niet eens gezien joh :P
Pagina: 1