Hoi, ik heb hier thuis draadloos internet geconfigureerd. Internet komt binnen via een bedrade sweex (
) router. Op deze router is, via een draad, een linksys wireless router gezet. Die linksys fungeert dus eigenlijk gewoon als draadloze switch. Om het nog extra duidelijk te maken:
internet -> (draad) -> sweex router -> (draad) -> linksys wireless router
Ik heb de boel nu eindelijk aan de praat gekregen, maar het probleem is dat ik niet meer op de config-pagina van de linksys kan komen. Om daar op te komen, moet ik het IP adres van die linksys in de browser intypen. Maar dit IP-adres kan ik nergens meer vinden
Hij krijgt z'n IP namelijk automatisch toegewezen van de Sweex. Ik heb al ipconfig /all geprobeerd, maar daar krijg ik ook niets uit. Ik heb het ook geprobeerd door een pc met een draad aan die linksys te zetten, maar dan krijg ik ook z'n IP niet.
internet -> (draad) -> sweex router -> (draad) -> linksys wireless router
Ik heb de boel nu eindelijk aan de praat gekregen, maar het probleem is dat ik niet meer op de config-pagina van de linksys kan komen. Om daar op te komen, moet ik het IP adres van die linksys in de browser intypen. Maar dit IP-adres kan ik nergens meer vinden
NOSIG