USB schijf i.c.m. Speedtouch 780i

Pagina: 1
Acties:
  • 1.364 views sinds 30-01-2008

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06-2025
Hallo,

Ik heb een vraag:

Ik wil graag mijn externe USB schijf aan mijn SpeedTouch 780 modem/router hangen. De speedtouch heeft een USB aansluiting dus ik dacht dat moet wel lukken.

Helaas gaat het lampje bij USB niet branden als de schijf is aangesloten. Ik heb ook al 2 USB sticks geprobeer maar ook die pakt mijn router niet. :'(

Doe ik iets fout of is mijn router gewoon niet in staat om USB stick/schijven te herkennen?

Alvast bedankt :)

Flickr

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-03 19:51

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Aan de ST780 kan je geen HD aansluiten. Die usb-aansluiting is bedoelt om pc's via usb op het netwerk/internet te krijgen mocht de pc geen netwerkaansluiting hebben.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• rkrythe
FlipFluitketel schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:21:
Aan de ST780 kan je geen HD aansluiten. Die usb-aansluiting is bedoelt om pc's via usb op het netwerk/internet te krijgen mocht de pc geen netwerkaansluiting hebben.
das bale...had al een tijdje rond gekeken hier en in diverse topics had ik gelezen dat het met verschillende router werkt (ASUS bijv.)

Speedtouch helaas dus niet....

Dan gelijk een 2e vraag :)

Is er iets op de markt waardoor je een USB apparaat (schijf ) op een ethernet poort kan aansluiten?

[ Voor 12% gewijzigd door rkrythe op 06-01-2007 20:31 ]

Flickr

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ruubruub schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:29:
[...]
Dan gelijk een 2e vraag :)

Is er iets op de markt waardoor je een USB apparaat (schijf ) op een ethernet poort kan aansluiten?
Een NAS-case kopen, daar kan je dan de harde schijf inhangen. De USB-case gebruik je dan niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• rkrythe
gambieter schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:36:
[...]

Een NAS-case kopen, daar kan je dan de harde schijf inhangen. De USB-case gebruik je dan niet.
mja daar zat ik ook aan te denken.....d8 mss is er een goedkopere oplossing

Flickr

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:56

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie dus de genoemde antwoorden. Als je een beetje had gezocht en in de handleiding van het apparaat had gekeken had je je antwoord zo gevonden.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.