Toon posts:

Dutch Language Pack voor Windows Xp Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 1.175 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Vooraleer ik hier dingen uitprobeer.. Is het mogelijk om van een Franse Windows XP Pro, alles nederlands te maken ??? Ik heb een franse installatie CD voor Windows XP Pro en een geldige licentie. Als ik nu dit in't frans installeer, kan ik dan via een "dutch language pack" alles in't nederlands zetten ???

mvg,
Frederic

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Is al een aantal keer gevraagd, was makkelijk te vinden met zoekfunctie. Het antwoord is nee, dat kan niet. Het wordt minimaal een herinstallatie.

Zie bijvoorbeeld:
XP na installatie andere taal geven?

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 06-01-2007 19:00 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Dan moet je opnieuw installeren, je kan gewoon je Franse licentie key daarvoor gebruiken.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wel een geldige licentie, maar geen installatie CD? Dan zal het wel een volume license zijn, en is het geen legale licentie?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 19:01:
Wel een geldige licentie, maar geen installatie CD? Dan zal het wel een volume license zijn, en is het geen legale licentie?
Euh toch wel :) het is zo'n plakker die aan de PC hangt .. Dat is wat telt .. Niet de CD ! Ne cd mag je zoveel keer downloaden als je wilt, als je maar op één PC de geldige Licentie key gebruikt ... Jammer genoeg hebben ze die pc gekocht bij ne sjoemelaar .. Waardoor ze totaal geen CD's hebben gekregen, wat ik toch maar heel erg vind, maar bon .. Thx voor de hulp :) Ik weet het ook ni meer hier op de forum :p Als ik dan in een topic post die bestaat, zeggen ze dat ik een andere topic moet beginnen, als ik dan één begin, moet ik zoeken en in die andere topic reageren ;) effekes verward :D

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee, je moet eerst de zoekfunctie gebruiken, zowel op als buiten het forum. Dit is namelijk geen helpdesk, er wordt van je verwacht dat je zelf alle mogelijke moeite doet voor je een topic opent. Ik post de link van het andere topic als voorbeeld, zodat je kunt nakijken hoe makkelijk het is om zelf de informatie te vinden. Door een topic te openen zonder aan te geven wat je al geprobeerd hebt, geef je aan zelf onvoldoende moeite te hebben gedaan, en gooien de moderators dit soort topic vaak dicht.

Als je een Certificate of Authenticity hebt, dan heb je inderdaad een legale licentie. Het kan een OEM-licentie zijn, en hij is mogelijk niet voor zomaar elke taal bruikbaar.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Die vraag is hier nu al zo vaak gesteld dat ik dit topic ga sluiten .

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.