Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rare fitting

Pagina: 1
Acties:
  • 5.609 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dfr0st
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-11 18:16

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
Ik wou vandaag 2 lampjes ophangen, dus had wat draad, stekker, switch en 2 fittingen gekocht. Alles ging goed tot ik de fittingen openmaakte. Ipv 2 schroefjes om de draden aan vast te maken was er niks. Moet ik zelf schroefjes erin rammen? Of de draden op een of andere manier solderen?

Ik heb op internet gezocht maar niks gevonden

Specs fitting:
E27 ACLS4

Foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.forestpoker.com/img/lamp.jpg

-

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Draadjes in gaatjes bovenop dat meest rechtse ding, aan zijkant schroeven/(ont)klemmen??

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:54
Zijn dit niet gewoon van die zelf klemmende contacten die je ook vaak in WCD's en schakelaars ziet? Dus gewoon eens proberen een ader (geen flexibele) er in te duwen.

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
Zit echt niks flexibels in, of iets te ontklemmen. Zoals je tegenwoordig in schakelaars tegenkomt.

-

• dfr0st

dfr0st

Geel is mooier

Topicstarter
ik heb hem verder uit elkaar, denk dat je de kabel tussen 2 stukjes ijzer moet klemmen. Niet echt een hele stevige optie.

-

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Hoe hard ga jij aan fittingen rukken? Normaal hangt een lamp in armatuur, niet aan de fitting :)
Hangt natuurlijk ervanaf of lamp nog aparte hanglijn heeft of direct aan stroomkabel hangt. Maar het zal vast verantwoord zijn, vraag het desnoods de verkopende bouwmarkt.

[ Voor 48% gewijzigd door BèR op 06-01-2007 18:55 ]

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
Zolang je eraan trekt zonder draaien, blijven die draden écht wel zitten hoor. Wil je de draden losmaken, dan draai je terwijl je trekt en komen ze zo weer los, erg handig om mee te werken (vandaar dat het veel wordt gebruikt, je moet dus met de stevigheid niet inzitten, die is in orde).

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1