Corona-topic into bierfestijn

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:26

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Topicstarter
Wil toch even de modforce op dit topic richten, want volgens mij zitten er wat 'kleine' foutjes in...
Ik noem deze
Heineken = Slootwater @ +4 :+ Ondanks dat ik het er helemaal mee eens ben lijkt me dit toch een pietsie hoog... Gelukkig komt er even later wel een discussie met zinnigheden, maar het lijkt me dat de bier/gemeentepils-consumptie aan het begin van de draad heeft toegeslagen....

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Die is wel heel erg. :+

Ik zal de rest orgen eens nalopen, dan gaan we alles rechtzetten. :)
* Delerium sociaal verplicht momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 14:40

Len

Leeg

Kijk meteen even naar de paar +3's one-liners, onderandere:

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1880811

Het IS een goeie vraag, maar +3? eerder +2 dan.

En deze:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1880812

Lijkt mij een +1.

Of ben ik nu te streng? :o

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Damn, heb ik net die draad echt nagelopen kom ik deze 2 reacties tegen. Duidelijk geval van wanneer de contekst verdwijnt de reactie ook qua inhoud lager aangeslagen wordt :o

De eerste reply is een zeer terechte vraag. Ik laat 'm staan op +3 omdat ik a) geen PMtools gebruik voor +3 -> +2 verhuizingen en b) de vraag wel de centrale hamvraag van dit topic vindt. Kan je met Corona-effecten idd voldoende lucht bewegen om 100 Watt aan warmte af te voeren.

De tweede is een mea culpa, die hoort ei'k idd niet op +3 te staan omdat deze vraag wat meer 13 in een dozijn is...... naar +1. Verder staat de draad wel redelijk goed IMHO... alleen jammer dat niemand de vraag wil neerzetten cq beantwoorden of je idd 100 Watt aan warmte kan verplaatsen.