[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 18:03 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Murcielago op 06-01-2007 17:21 ]
PSN: djmurcielago
And it goes BRAAAAAPP!
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Veel beter inderdaad.Xander schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 17:38:
Erg origineel! Leuk bedacht!
Ik moest bij de eerste foto even goed kijken tot ik zag dat het een modelauto was.
Zoals al eerder gezegd kun je nog wel iets verbeteren aan je witbalans...
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
zeg maar.
[ Voor 4% gewijzigd door -DG- op 06-01-2007 18:04 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Zoefff op 07-01-2007 07:33 ]
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
[ Voor 78% gewijzigd door breinonline op 07-01-2007 11:02 ]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
De sneeuw is dan wel mooit wit geworden maar het eerste wat mij opviel is dat de auto zelf er beduidend minder op geworden is ( minder scherp o.i.d. ).
Verwijderd
Het zijn mooie, scherpe foto's en misschien hebben ze het wel nodig om zo groot te zijn (kleinere foto van Xander is helemaal vervormd).Zoefff schreef op zondag 07 januari 2007 @ 07:32:
Daarnaast zijn de foto's 800px breed ipv de toegestane 600px, graag even veranderen
Verwijderd
is een kleine moeite toch??Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 10:30:
...
Foto´s zijn 700 breed en staan op m´n website ik ga niet speciaal voor dit forum de breedte aanpassen.
...
Breedte aanpassen is toch een kleine moeite. Je wil blijkbaar wel commentaar maar wil er niets voor doen? Komt een beetje over als éénrichtings verkeer.Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 10:30:
Eerlijk gezegd heb ik de regels niet gelezen en Ik heb niet een uitgesproken iets waar ik een reactie op wil. Laat mensen maar gewoon hun zegje doen.
Foto´s zijn 700 breed en staan op m´n website ik ga niet speciaal voor dit forum de breedte aanpassen.
Vertel dan wat over die uitdagingen waar je tegen aan liep.Ik dacht alleen dat het wel eens leuk was eens iets heel anders te plaatsen met zeer bijzondere uitdagingen. Bedenk dat de autootjes maar zo groot zijn als je hand!
Verwijderd
Hij bedoelt dat hij ze ook voor zijn website gebruikt en daar wil hij ze natuurlijk sowieso op de oorspronkelijke grootte houden. Nu moet hij extra plaatjes gaan maken naast de oorspronkelijke.Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 11:26:
is een kleine moeite toch??
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 11:20:
[...]
Het zijn mooie, scherpe foto's en misschien hebben ze het wel nodig om zo groot te zijn (kleinere foto van Xander is helemaal vervormd).
En iedereen heeft tegenwoordig minimaal 1280 x 1024, dus ik zie het probleem niet echt. Misschien moeten deze regels eens aangepast worden?
[ Voor 8% gewijzigd door -DG- op 07-01-2007 11:38 ]
Verwijderd
Waarom wil jij per se dat de regels exact nageleefd worden? Kick jij daarop ofzo?djengizz schreef op zondag 07 januari 2007 @ 11:30:
Breedte aanpassen is toch een kleine moeite. Je wil blijkbaar wel commentaar maar wil er niets voor doen? Komt een beetje over als éénrichtings verkeer.
Nee hoor, ik zie ook liever een grotere max resolutie maar het is nu eenmaal niet zo. Daarnaast vind ik dat presentatie een onderdeel is van fotografie en vind ik de browser resize lelijk.Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 11:36:
[...]
Waarom wil jij per se dat de regels exact nageleefd worden? Kick jij daarop ofzo?
Geloof ik graag. Maar er wordt toch direct gevraagd om een kleine toelichting en of hij de foto's wil resizen? TS geeft aan de regels niet te kennen en zich er niet aan te willen conformeren. Daar maak ik een opmerking over want dat vind ik op z'n minst opvallend (zacht uitgedrukt). Zonder jouw reactie was het ook bij deze opmerking gebleven en verder heb ik gewoon commentaar op de foto's gegeven.Ik vind het helemaal geen eenrichtingsverkeer. De TS heeft (waarschijnlijk) zeer veel moeite gedaan om deze set te maken en nu vraagt hij in ruil hiervoor van ons commentaar.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 07-01-2007 12:53 ]
Zie zijn site:Vos schreef op zondag 07 januari 2007 @ 12:50:
Kun je iets meer vertellen over wat voor soort autootjes het zijn? Zijn ze zelf bestuurbaar ofzo? Het oogt erg realistisch, dat is goed vastgelegd!
[edit] ik lees niet goed, op je site staat er meer over
Heb je ook een overzicht van de complete baan?
[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 07-01-2007 12:58 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq