Toon posts:

videokunst, hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn vader is al een lange tijd bezig met kunst maar nu vraagt hij zich af hoe video kunst eigenlijk gemaakt word.

voorbeeldje: http://www.nickervinck.com/an_01.htm

als je kan vertellen welke programma's hiervoor gebruikt worden en hoe je zoiets maakt dan hoor ik dat graag van jullie.

Mvg

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Dit is gemaakt met een 3d modelling programma zie \[3D] Post je 3D stuff maar weer - part 36

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar dit is hier dus niet helemaal de bedoeling. :)

Allereerst hoort je topic niet hier maar in Development Tools & Environments, zoals je in één oogopslag had kunnen zien als je Waar hoort mijn topic? even had geopend. ;) Daarnaast had je het antwoord op je vraag ook al gehad als je hier even gezocht had op 3d video, en dan de eerste hit bekeken had. Daar wordt namelijk aardig veel over dit soort software uit de doeken gedaan. ;)

Nu zou ik dit topic kunnen verplaatsen, maar ik zou toch graag zien dat je je eerst wat meer gaat verdiepen in wat je eigenlijk zoekt. Als je wat stukjes software hebt gevonden en je wil een topic openen om ze te vergelijken dan kan dat dus prima in Development Tools & Environments, maar voorlopig mis ik daar dus nog even de basiskennis voor aan jouw kant. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.