Hoe openmaken Logitech MX610 laser muis

Pagina: 1
Acties:
  • 532 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10-2025

razoon

"Keep on keeping on"

Topicstarter
De rightside functie tesamen met ingedrukt houden rechter muisknop werkt niet naar behoren.

Nu wil ik het van binnen bekijken.

Weet iemand hoe ik deze muis opnenmaak zonder m te slopen?

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Je kunt um beter terugbrengen naar de winkel, dan heb je misschien nog garantie. Als je hem nu openmaakt laat je altijd sporen achter en is je garantie weg.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:08

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik gok dat er aan de onderkant, evt. verstopt onder stickers wel schroefjes te vinden zijn :?

Daarmee verlies je inderdaad veel kans wel de mogelijkheid om aanspraak te maken op garantie ja.

[ Voor 34% gewijzigd door Orion84 op 06-01-2007 16:43 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10-2025

razoon

"Keep on keeping on"

Topicstarter
ik heb m overgenomen van iemand. Dus geen garantie denk ik.

Aan de onderkant zie ik geen schroefjes...duh...wel 4 pads waar ie over schuift.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:35

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Wilde gok, heb zelf geen 610: Zit in het vakje van de batterijen geen schroefje verstopt?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:18
Bij Logitech muizen zitten de schroefjes meestal verstopt onder het etiket (op die plekken kun je het etiket dan een beetje induwen met iets smals), of onder de glide-dingetjes (die 4 gladde harde stukjes plastic). Batterijvakje zou eventueel ook nog kunnen.

Maar ik zou zeker eerst garantie proberen te claimen. Desnoods gewoon via logitech zelf. Logitech is meestal erg soepel met garantieafhandeling en de kans dat je het zelf gefixt krijgt is waarschijnlijk best klein als je hem niet eens zelfstandig openkrijgt...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:24
Logitech is erg soepel met garantie, dus waarom zou je het niet eerst proberen :) ?

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-02 10:47

DaRoot

Some say...

Als je een serienummer kunt noemen naar Logitech toe, heb je garantie. Zou er echt niet zelf mee gaan klooien. Neem eerst contact met ze op, zoals al genoemd, zijn ze echt uitermate vriendelijk, behulpzaam en coulant met dit soort zaken.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Ik zou ook zeker contact opnemen met logitech. Openmaken kan later nog wel. Andersom gaat het natuurlijk niet.

PSN: djmurcielago

Pagina: 1