Toon posts:

[Outlook 2003] 2e inbox instellen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 mail adressen nu wil ik deze allebij een aparte mail box geven in Outlook 2003
Ik weet dat het kan zou iemand mij kunnen uitleggen hoe

Alvast bedankt

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-07 11:03
Dit is geen vraag over Windows, maar over een programma dat onder Windows werkt en had dus in Client Software Algemeen gemoeten.
Verder wordt hier op GoT van je verwacht dat je eerst zelf op onderzoek uitgaat en Google en de search gebruikt en aangeeft wat je hebt gevonden en wat wel/niet lukt.

[ Voor 12% gewijzigd door Jimster op 06-01-2007 16:39 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Om maar ontopic te blijven:

Gebruik de Wizard Regels eens.
Info vind je in de Help (F1) van Outlook.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Denk je dat ik dat dan nog niet gedaan heb ik ben op google geweest heb deze site afgezocht en ben bij microsoft wezen zoeken

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:19
En wat is het resultaat van je zoektocht?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nieuwe map aanmaken en hierna een berichtregel instellen dat alle mail naar dat specifieke emailadres naar die map wordt verplaatst.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik zie dat er al een 2e Inbox instellen is in CSA. Die ga ik verplaatsen omdat

Jimster: als je corrigeert zonder ontopic tips, doe het dan goed of laat het aan de mods over ;) (Zie ook Policy mbt replies in 'slechte' topics).

John Hulst: ik verplaats je topic van WOS naar Officesuites en -software (en dus niet CSA), pas ook meteen even de titel aan zodat ook duidelijk is over welk programma je het hebt.

Deze vraag is overigens al vaak behandeld op GoT - en dan met name in OFF. Lees dus ook even wat oude topics door die je via http://gathering.tweakers.net/forum/find vindt (selecteer alleen OFF en je vindt alleen de topics hier. Scheelt weer zoeken).

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 06-01-2007 16:43 . Reden: ah, editje ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Mensen het is gelukt bedankt voor de tips

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zie je wel? 't is niet zo ingewikkeld :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1