Toon posts:

media player 11 problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden windows media player 11 gedownload en geïnstalleerd en sinds dien zijn mij 2 dingen opgevallen die ik nogal hinderend vind.
Op mijn kamer heb ik vaak m'n laptop aan de tv hangen om films e.d. netjes op m'n televisie te kunnen kijken. Sinds ik WMP11 draai, moet ik dit allemaal met PowerDVD doen omdat het met WMP niet meer werkt. Ik heb een 7600Go en draai dus Nvidia Forceware (91.48) waarin ik heb ingesteld dat Fullscreen Video automatisch op het secundaire scherm afgespeeld mag worden (de tv dus). In PowerDVD werkt dit nog steeds prima, maar als ik het in WMP11 probeer, krijg ik een close-up in beeld waar je "u" tegen zegt. Het beeld is zo erg ingezoomd dat je de codering op de voet kunt volgen, maar van de rest van de film helemaal niks.
Ten tweede was ik benieuwd of ze er bij microsoft ook de optie hebben ingebouwd om de playlist weer terug te toveren. Er was niet veel moeite voor nodig om deze uit beeld te krijgen (de relatief grote pijl waarvan ik niet wist wat het was en er dus maar even op geklikt heb....). Ik kan hem echter niet terug vinden.
Het gaat me vooral om het eerste probleem, hoewel een playlist ook wel weer eens handig zou zijn.
Alvast bedankt.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Playlist: Now Playing > show list pane.

Niet in Fullscreen mode aanwezig.

En ik zou gewoon je codecjes weer eens opnieuw installeren.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
oke dank je. Playlist is terug, wist niet dat je rechts kon klikken op die tabs :) hehe
Die codecs zal ik een keer reinstallen, bedankt voor de tip.